dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Educació secundària obligatòria"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-19 de 19

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de les diferències en la conducta motriu dels alumnes de l'ESO durant la realització d'un joc col·lectiu 

      Navinés i Calvo, David (2013-05)
      Partint de la base que no tots els alumnes es desenvolupen de la mateixa manera en el marc de les pràctiques esportives col·lectives a l’àrea d’Educació Física, per què no indagar dins el comportament ...
    • Anàlisi i proposta de millora del bloc de continguts d'activitats en el medi natural de la ESO 

      Martínez Carbonell, Dafne (2014-05)
      En aquet TFG1 és presenta un estudi on el seu objectiu és l’anàlisi de les dificultats que és troben els professors a l’hora d’impartir les activitats al medi natural, per tal de poder entendré com ...
    • Atenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vic 

      Santamans i Jornet, Sònia (2014-09)
      En aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, ...
    • Com s'avalua la creativitat en els projectes d'escriptura de secundària? 

      Julià Satorra, Marta (2022-05)
      Aquest treball té com a objectiu estudiar com s’avalua la creativitat en els projectes d’escriptura de Secundària. S’ha optat per la metodologia qualitativa i s’han realitzat set entrevistes semiestructurades ...
    • De quina manera afecten el volum d’hores d’activitats extraescolars fisicoesportives, en el rendiment acadèmic dels estudiants d’ESO 

      Urbaneja Leonés, Oscar (2024-05-07)
      L’activitat física és qualsevol moviment corporal produït pels músculs esquelètics, que suposa una despesa energètica superior a la basal. Que qualsevol persona pot realitzar i la realitzem al nostre ...
    • El desenvolupament curricular del bloc d’activitats al medi natural per part dels professors d’Educació Física de la ciutat de Vic i les poblacions del voltant 

      Redorta i Peix, Carles (2014)
      L’estudi que es presenta a continuació té l’objectiu d’analitzar el desenvolupament curricular del bloc de continguts d’activitats al medi natural de l’assignatura d’Educació Física de la ciutat de Vic ...
    • El desenvolupament de la competència lèxica dels substantius en l'Educació Secundària Obligatòria: un estudi de cas a partir de la producció de textos narratius i argumentatius 

      Güell Noguera, Clara (2024-05-30)
      Aquest estudi analitza el desenvolupament de la competència lèxica de 32 estudiants de secundària obligatòria d’un mateix centre educatiu. L’objectiu és observar si hi ha un progrés en l’ús i els tipus ...
    • Evolution of gender stereotypes in ESL textbooks. A case study: the Headway series (Oxford University Press) 

      Ripoll Gironella, Francesc Xavier (2022-06)
      L’estudi que es presenta a continuació vol analitzar com es presenten els estereotips de gènere a través de les imatges, dibuixos i fotografies en una col.lecció de llibres de text de llengua anglesa, ...
    • Hacia la digitalización ideal del profesorado de educación física 

      Pla, Gil; Juncà i Pujol, Albert (2015)
      El presente artículo propone una visión compleja de la formación en la competencia digital del profesorado de educación física. La propuesta, basada en la conjunción de dos modelos teóricos, el ...
    • Hay lugar para las famílias en la educación secundaria? Percepciones y propuestas para una transformación del programa institucional de los centros educativos 

      Castillo Adrián, Josep; Felip, Núria; Quintana, Albert; Tort, Antoni (2014)
      Las respuestas a un cuestionario realizado al inicio de una investigación-acción en diferentes institutos de secundaria, nos muestran las opiniones que el profesorado de estos centros tiene acerca de ...
    • La hibridació dels models cooperatiu i comprensiu aplicada a l’Educació Física a l’etapa de l’ESO 

      Gómez i Gambín, Alberto (2018-06)
      L’estudi es basa en l’implantació d’una Unitat Didactica sobre el futbol a alumnes de 4t d’ESO amb la metodología d’hibridació de dos models pedagogics: Model d’Aprenentatge Cooperatiu i Model Comprensiu. ...
    • Instrument per a la mesura de les actituds del professorat envers les pràctiques inclusives 

      Comas i Mongay, Manel Dionís; Soldevila Pérez, Jesús (2008)
      Aquest article neix fruit d’una de les línies de recerca en la qual estem treballant des del GRAD (Grup de Recerca sobre l’Atenció a la Diversitat) de la Universitat de Vic. Es tracta d’una línia ...
    • L'expressió corporal com a eina metodològica a secundària 

      Balada Orengo, Meritxell (2022-05-31)
      El treball final de màster que es presenta a continuació, té com a objectiu analitzar l’expressió corporal com a eina metodològica a Secundària. És una investigació que busca conèixer i analitzar, si ...
    • L’Educació en valors a les classe d'educació física als instituts 

      Castellsagué Bonada, Ona (2013-05-10)
      l’educació física esdevé un excel·lent camp d’actuació per educar en valors a l’alumnat, sent aquesta una necessitat social existent segons els experts. El propòsit d’aquesta investigació és saber com ...
    • Motius de l’abandonament esportiu dels alumnes d’educació secundària obligatòria de l’institut de Vic 

      Oller Bernal, Sandra (2024-05-10)
      La present investigació aborda les causes d’abandonament esportiu dels estudiants d’ESO de l’Institut de Vic, en el que es destaca la importància de la pràctica esportiva i els beneficis associats, ...
    • Optimització i aprofitament del temps de pràctica motriu en les classes deducació física d'un grup de 4t ESO 

      Ruiz Burgos, Nil (2013-05-10)
      Amb aquest treball d‟investigació es pretén fer veure al docent la importància d‟una adequada gestió del temps de classe d‟Educació Física (E.F.), concretament, abans, durant i al final de la sessió, ...
    • El Programa Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar (CA/AC) en un centre d'ESO: canvis i millores al procés d'Ensenyament-Aprenentatge 

      Dorca Mercader, Dolors (2022-01-11)
      L’objectiu principal d’aquesta recerca és indagar sobre la incidència del Programa CA/AC en l’organització de l’activitat educativa a l’aula amb estructures cooperatives; i en la percepció del professorat ...
    • Les relacions interpersonals en l'educació física a l'ESO : anàlisi de dos casos 

      Planas i Lozano, Ivet; Soler i Sociats, Anna (2012-05-10)
      Les relacions interpersonals en l’Educació Física a l’Educació Secundària Obligatòria constitueixen l’objecte d’estudi d’aquesta recerca qualitativa i transversal. Un procés d’investigació que pretén ...
    • Using postcolonial literature in the EFL class to promote ethnical diversity and develop critical thinking skills: A case study 

      Bonastre Maneu, Meritxell (2022-06)
      El següent article explora la introducció de la literatura postcolonial en anglès a una classe de vint alumnes de l'Institut d'Argentona com a mitjà per desenvolupar habilitats de pensament crític i ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC