Browsing by Subject "Ensenyament"
Now showing items 1-10 of 10
-
Anàlisi dels factors claus de la tutoria des de la perspectiva del tutor de l’Educació Secundària Obligatòria i Post-Obligatòria
(2021-06)La tutoria dins l’educació secundària és un element central dins la pràctica docent i esdevé un procés en què s’hi dedica temps a l’acompanyament i gestió d’un grup coordinat per un docent. Aquest, ... -
Asesoramiento psicopedagógico y mejora de las prácticas de evaluación
(2008)El trabajo pretende analizar la incidencia de un proceso de asesoramiento psicopedagógico en la práctica evaluativa en el aula de dos profesores de matemáticas de Educación Secundaria Obligatoria. ... -
La inclusió a través de l'aprenentatge cooperatiu
(2021-05-11)La present recerca aborda el procés d’inclusió a l’aula a través de l’aprenentatge cooperatiu. L'estudi segueix un paradigma d’investigació interpretatiu des d’una aproximació qualitativa. Per a la ... -
La libreta de ciencias
(2011)Es un nuevo instrumento didáctico que actúa como soporte de estrategias de enseñanza centradas en la investigación. El registro individual de las observaciones, experiencias, refl exiones, datos e ... -
National identity, civic values and school textbooks in Spain: La Enciclopedia cíclico-pedagógica and El libro de España (1931-1957)
(2015)There has recently been bitter controversy in Spain over the school subject of «Education for Citizenship». However, there is nothing new in the opposition of moral or civic models that sought to forge ... -
Norbert Elias i les paradoxes educatives actuals
(2010)En el present article s’exposa la teoria de la civilització del sociòleg alemany Norbert Elias (1897- 1990). Aquesta perspectiva, que busca no perdre mai de vista la profunda interrelació entre ... -
El Programa Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar (CA/AC) en un centre d'ESO: canvis i millores al procés d'Ensenyament-Aprenentatge
(2022-01-11)L’objectiu principal d’aquesta recerca és indagar sobre la incidència del Programa CA/AC en l’organització de l’activitat educativa a l’aula amb estructures cooperatives; i en la percepció del professorat ... -
Realitat metodològica de la didàctica de la història a les escoles de primària de Mataró
(2024-05)This work focuses on making a description, based on interviews with primary school teachers, who have focused on knowing how the schools have adapted to the new current decree, with emphasis on the ... -
USeminars. Construir coneixement
(2017-02-08)