dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Ensenyament virtual"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Docència en línia amb perspectiva de gènere: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere 

      Garcia Gonzàlez, Iolanda; Arenas Conejo, Míriam (2021)
      La Guia per a una docència en línia amb perspectiva de gènere parteix de la preocupació que, en una més que possible transició cap a models de docència universitària més digitals, supose una barrera als ...
    • GSD. Un caso de estudio con aprendizaje combinado 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Alpiste Penalba, Francesc; Eguía, José Luis; Torres Kompen, Ricardo (2006)
      El Graduado Superior en Diseño (GSD) de la Universitat Politècnica de Catalunya, está basado en un modelo de aprendizaje combinado, en el cual las nuevas tecnologías representan una oportunidad para la ...
    • Recursos educativos abiertos: Una iniciativa con barreras aún por superar 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (2010)
      Los recursos educativos abiertos son un concepto reciente en lo que respecta a la organización del mundo de intercambio de variedad de materiales y herramientas educacionales, e instituciones como la ...
    • Student experiences in a course blended learning 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Eguía, José Luis (2009)
      Fascination is a project for design students, developed jointly by the Technical University of Catalonia (UPC) and the University of Technology Thonburi (KMUTT), which works with two groups of students, one ...
    • Tendencias en la educación : aprendizaje combinado 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Alpiste Penalba, Francesc; Eguía, José Luis (2006)
      El aprendizaje combinado se define como la integración eficaz de dos componentes: la enseñanza presencial y la tecnología no presencial. Este modelo intenta generar un aprendizaje que influya positivamente ...
    • Treball transversal entre dues assignatures a través del CV (campus virtual) 

      Gastelaars, Tamara (2011-05)
      Treball entre dues assignatures mitjançant l'ús del fòrum.
    • Using storytelling in distance learning: some teachers’ beliefs, online tools and experiences within the context of school lockdown 

      Canals Botines, Mireia; Medina Casanovas, Núria; Raluy Alonso, Àngel; Pujol Tubau, Miquel (2021)
      Storytelling is claimed to be an engaging educational tool for young learners. There is abundant literature, which highlights the importance of storytelling as a memorable vehicle in language ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC