Browsing by Subject "Escoles"
Now showing items 1-10 of 10
-
Anar a escola, paisatges del món
(2015) -
Anàlisi de la influència de l'espai físic compartit en el valor de la tolerància en l'alumnat
(2017-05)En la construcció dels valors hi influeixen diverses dimensions com: la planificació didàctica, l’ambient del centre, és a dir el context, les conductes de l’alumat i les creences del professorat. En ... -
Challenges for the New Century Schools for All and Narrowing Gaps through Transformation Pedagogies
(2006)La pedagogia ha tractat la qüestió de gènere i d’educació? I si és el cas, de quina manera? Quins han estat els resultats? Tant el valor de l’educació com el de gènere foren qüestionats i revisats ... -
Construir comunidades educativas desde la referencialidad geográfica
(2013)En el artículo se presentan los resultados de la investigación realizada sobre los planos y mapas urbanísticos y civiles de la ciudad de Barcelona. Con una primera aproximación a la evolución de la ... -
La democràcia, la participació i l'educació des d'una perspectiva crítica
(2015)A l’article, s’hi exposa la recerca que un grup d’investigadores i d’investigadors de les universitats de Girona i de Vic duen a terme sobre les dinàmiques democràtiques i participatives en algunes ... -
Democràcia, participació i educació inclusiva als centres educatius. Cap on avancem? /Democracy, participation and inclusive education in schools. Where does it go?
(2016-05-06)Programa del Seminari Internacional "Democràcia, participació i educació inclusiva als centres educatius. Cap on avancem?" realitzat el dia 6 i 7 de maig de 2016 a la Universitat de Vic. -
Discapacitat auditiva en el context educatiu
(2015-05)La recerca que es mostra a continuació, tracta sobre la inserció – exclusió que viu el col·lectiu de persones amb dèficit auditiu en el context escolar. L’objectiu principal és conèixer una realitat a ... -
Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur
(2014)El text que ve a continuació presenta dues parts diferenciades però complementàries. En la primera part del document es plantegen alguns elements de reflexió sobre la importància d’enfortir els vincles ... -
L’escola inclusiva
(2024-05-05)Les escoles inclusives han de respondre a la diversitat de l’alumnat, i per aconseguir ho, cal que tot l’alumnat estigui present, participi i aprengui. El present estudi consisteix en fer un anàlisis ...