Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur
Other authors
Publication date
2014ISSN
1695-5641
Abstract
El text que ve a continuació presenta dues parts diferenciades però complementàries. En la primera part del document es plantegen alguns elements de reflexió sobre la importància d’enfortir els vincles entre els centres educatius i el territori i de la necessitat de disposar de polítiques educatives que regulin en la mesura que sigui possible i de manera contextualitzada cada situació, normes i criteris, així com el paper dels diferents agents educatius. En la segona part s’ofereix una síntesi dels aspectes més rellevants extrets de les recerques del GREUV (Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic) quant al rol dels centres, dels municipis i del territori en la gestió i la millora de la capacitat de cada agent i del conjunt del sistema educatiu a l’hora de respondre al repte de l’equitat i del respecte a la diversitat.
Document Type
Article
Language
Catalan
Keywords
Escoles
Sistema educatiu
Pages
13 p.
Publisher
Societat Catalana de Pedagogia
Citation
Tort Bardolet, Antoni, Simó Gil Núria. (2014). Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur. Revista catalana de Pedagogia, 8, 19-31.
This item appears in the following Collection(s)
- Articles [1389]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/