dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Joc"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • La disponibiblitat i l'ús de joguines per a infants amb necessitats educatives especials. Les joguines adaptades 

      Garcia Folguera, Maria (2015-05)
      Les joguines adaptades són aquelles que utilitzen els nens amb Necessitats Educatives Especials (NEE) degut a les seves limitacions, tan motrius com cognitives, que permeten que l’infant pugui gaudir i ...
    • La influència de la natura en la creativitat infantil: una perspectiva neuroeducativa 

      Girbau i Ferrés, Anna (2024-03-20)
      La recerca que es presenta busca oferir una mirada de la natura centrada en la creativitat, per tal d’observar-ne la seva influència. Per a l’anàlisi d’aquesta relació ens hem basat en tres elements ...
    • El joc com a eina inclusiva 

      Lupiáñez Mateu, Ona (2014-05)
      El tema central d'aquest Treball Final de Grau és el joc i les seves potencialitats com a eina inclusiva. El objectiu de la recerca és conèixer la importància que té el joc en l'educació infantil i ...
    • El paper del joc en el desenvolupament d'infants amb TEA 

      Pineda i Agurto, Karen (2013-05)
      Jugar no és només un sinònim de diversió, sinó que darrera d’aquesta acció s’amaguen molts elements que són imprescindible per al desenvolupament infantil, ja que l’afavoreix ...
    • El pensamiento práctico en la formación inicial en la educación física 

      Torres Cladera, Gemma; Simó, Núria (2012-03)
      En el marco de la formación inicial de maestros de primaria en educación física de la Facultad de Educación de la Universidad de Vic, los estudiantes son protagonistas de su propio proceso de aprendizaje. ...
    • La transferència del model joc, en base a la Periodització Tàctica, de l’Internazionale F.C. de Milà a la competició i la seva relació amb els resultats obtinguts durant la temporada 2009-2010 

      Abelló Anglès, Ignasi (2015-05)
      Aquesta investigació té una mirada sistemàtica del rol de la Periodització Tàctica envers els resultats i la competició, tenint com a base la posada en pràctica del model de joc d’un equip. Aquest estudi ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC