Browsing by Subject "Ludificació"
Now showing items 1-8 of 8
-
Análisis bibliográfico de los estudios de gamificación aplicados en el ámbito educativo
(2019-05-17)Este trabajo tiene como principal objetivo conocer la influencia de la gamificación en la educación. El trabajo intenta responder a dos preguntas planteadas inicialmente que son las siguientes: ¿qué ... -
Clustering Users to Determine the Most Suitable Gamification Elements
(2022)The use of gamification elements has extended from being a complement for a product to being integrated into multiple public services to motivate the user. The first drawback for service designers is ... -
La gamificació en el punt de mira: anàlisi dels efectes sobre l'alumnat d'una experiència gamificada hibridada amb aprenentatge cooperatiu
(2020-06-05)En el últims anys són moltes les metodologies didàctiques que han aparegut en el context educatiu i de caràcter innovador, com l’aprenentatge cooperatiu o la gamificació. Aquest fet planteja diverses ... -
Hibridació del model pedagògic de responsabilitat personal i social i la gamificació, per fomentar les competències bàsiques transversals i els hàbits de vida saludables
(2020-06-02)L’objectiu d’aquest estudi ha sigut dissenyar, implementar i avaluar l’efecte d’una Unitat Didàctica amb un model pedagògic d’hibridació entre el Model de Responsabilitat Personal i Social i el Model ... -
La inclusió a través de la Gamificació: una investigació-acció
(2024-05)El present Treball de Final de Grau consisteix en una investigació-acció de caràcter individual amb l’objectiu d’investigar la pregunta: Com afavorir la inclusió a partir de la Gamificació? Primerament, ... -
Integració de la comunicació a través d’aplicacions per mòbil en un model d'atenció primària basat en l'equip interprofessional
(2019-09-20)Compendi d’estudis publicats entre el 2017 i el 2019, que demostren, entre d’altres coses, que els professionals sanitaris d’atenció primària de la salut (APS) utilitzen habitualment les aplicacions per ... -
The interactive whiteboard (IWB) as a tool to improve English teaching methodologies through gamification in P5
(2021-05-14)This study aims to present the opportunities that can be undertaken to teach English among 5-years-old children with the use of Interactive White Board. The research investigates the importance of the ... -
El uso de juguetes para informar y acompañar a los niños de 6 años a la hora de realizar la vacunación
(2020-05-18)Objetivo: Evaluar la eficacia del uso de juguetes para informar y acompañar a los niños de 6 años antes, durante y después del procedimiento de vacunación. Diseño: Ensayo clínico experimental, controlado ...