Visualitzant per matèria "Ludificació -- Educació secundària"
Ara mostrant els elements 1-5 de 5
-
Anàlisi comparatiu de la metodologia gamificada envers el model tradicional
(2020-05-15)Els objectius d’aquest treball van ser dissenyar i aplicar una Unitat Didàctica (UD) gamificada a un grup d’ESO a la classe d’Educació Física, analitzar els efectes que comporta aquest tipus de metodologia ... -
Aplicació d'una experiència gamificada a Educació Física de l'etapa de Secundària: Efectes en la motivació i les necessitats psicològiques bàsiques
(2022-05-09)Aquest estudi es basa en l’aplicació d’una unitat didàctica gamificada als alumnes de 1r d’ESO de l’Escola Joviat, ubicada a la Catalunya central. L’objectiu d’aquest treball és analitzar els efectes ... -
Aplicació d'una metodologia tradicional versus metodologia híbrida entre gamificació i educació esportiva: efectes en la motivació i la futura intenció de pràctica
(2020-06)Aquest estudi es basa en l’aplicació d’una unitat didàctica de Kinball a alumnes de 3er d’ESO amb una metodologia híbrida que incorpora dues metodologies diferents, la gamificació i l’educació esportiva. ... -
Gamificació, una eina educativa basada en jocs per potenciar l'ànima de superació personal i la motivació de l'alumnat en educació física
(2020-06-03)El següent treball pretén analitzar i comparar el potencial de metodologies innovadores com la gamificació vers les que són de caràcter tradicional. El fet és que davant els canvis constants de la ... -
La influència d'una intervenció gamificada en la motivació i les emocions de l'alumnat
(2022-05-13)Aquest treball de fi de grau té com a objectiu analitzar l’impacte que té una intervenció gamificada en els factors motivacionals i emocionals de l’alumnat, com també interpretar la relació entre el ...