dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Ludificació -- Educació secundària"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-5 de 5

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi comparatiu de la metodologia gamificada envers el model tradicional 

      Zumajo Flores, Marc (2020-05-15)
      Els objectius d’aquest treball van ser dissenyar i aplicar una Unitat Didàctica (UD) gamificada a un grup d’ESO a la classe d’Educació Física, analitzar els efectes que comporta aquest tipus de metodologia ...
    • Aplicació d'una experiència gamificada a Educació Física de l'etapa de Secundària: Efectes en la motivació i les necessitats psicològiques bàsiques 

      Segura Mendoza, Carla (2022-05-09)
      Aquest estudi es basa en l’aplicació d’una unitat didàctica gamificada als alumnes de 1r d’ESO de l’Escola Joviat, ubicada a la Catalunya central. L’objectiu d’aquest treball és analitzar els efectes ...
    • Aplicació d'una metodologia tradicional versus metodologia híbrida entre gamificació i educació esportiva: efectes en la motivació i la futura intenció de pràctica 

      Cuenca Arniges, Hèctor (2020-06)
      Aquest estudi es basa en l’aplicació d’una unitat didàctica de Kinball a alumnes de 3er d’ESO amb una metodologia híbrida que incorpora dues metodologies diferents, la gamificació i l’educació esportiva. ...
    • Gamificació, una eina educativa basada en jocs per potenciar l'ànima de superació personal i la motivació de l'alumnat en educació física 

      Mata Olivé, Roger (2020-06-03)
      El següent treball pretén analitzar i comparar el potencial de metodologies innovadores com la gamificació vers les que són de caràcter tradicional. El fet és que davant els canvis constants de la ...
    • La influència d'una intervenció gamificada en la motivació i les emocions de l'alumnat 

      Parés Albets, Jordi (2022-05-13)
      Aquest treball de fi de grau té com a objectiu analitzar l’impacte que té una intervenció gamificada en els factors motivacionals i emocionals de l’alumnat, com també interpretar la relació entre el ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC