dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Màrqueting digital"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-8 de 8

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi comparativa de les estratègies comercials a Instagram en clubs d’hoquei patins masculins i femenins de l’ok lliga 

      Honrado Camós, Júlia (2025-05-01)
    • Anàlisi i valoració de l'oferta esportiva de tres empreses de pàdel de la comarca del Bages a través de les pàgines web 

      Huerta i López, Ferran (2017-05)
      En el present estudi investiguem les principals estratègies de màrqueting esportiu i la utilització d’internet a través de la pàgina web com a eina de comunicació i promoció de tres entitats esportives ...
    • Un análisis de las promociones de ventas al consumidor : los cambios que supone la introducción de los smartphones en esta táctica de marketing 

      Roman Coy, David (2016-05-09)
      Los dispositivos móviles están cambiando la forma en la que las personas nos relacionamos, nuestros comportamientos, el proceso de búsqueda de información, la manera de pasar el tiempo de ocio y cómo ...
    • Dale Copy 

      Moreso Iennaco, Narcís-Oriol (2022)
      La aparición de Internet supuso un cambio en la forma en que nos relacionamos, trabajamos, aprendemos, y consumimos. E hizo que muchos negocios tuvieran que cambiar su modelo hacia este mundo digital ...
    • Màrqueting d’Influencers: El futur de la publicitat 

      Chaib Jerri, Maroan (Curs 2024-2025, 2025-05-01)
      En aquest treball s’analitza l’evolució de la publicitat tradicional cap al màrqueting digital caracteritzat per tenir els influencers com a figures protagonistes d’aquestes campanyes. S’exploren ...
    • Merijane, creació d’una Marca Personal 

      Generó Rodríguez, Meritxell (2019-05)
      L’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és crear una Marca Personal a través de la publicació d’una pàgina web personal. La finalitat és que en ella s’hi puguin recollir diferents projectes audiovisuals ...
    • Monitoring social media communications of nonprofessional sports clubs: A rink hockey case study 

      Massana Molera, Eulàlia; Satish, Krishna; Corral Marfil, José A. (2025)
      oday, the importance of social media in sports marketing and communication is undeniable. Several studies investigate how sports organizations use social media to engage fans, manage brands, and cultivate ...
    • Pla d'empresa : Agència de Marquèting digital per a la comunitat àrab 

      Azanay, Fadwa (2018)
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC