Browsing by Subject "Mestres -- Formació"
Now showing items 1-18 of 18
-
Anàlisi sobre els elements de la formació inicial del grau de mestre d'Educació Primària de la FETEP de la UVic-UCC que contribueixen a construir una competència inclusiva
(2023-05-30)La present recerca busca donar resposta als elements principals de la FETEP de la UVic-UCC que contribueixen a construir la competència inclusiva dels estudiants i de les estudiants futurs i futures ... -
De la teoria a la pràctica: Formació inicial i construcció de l'escola inclusiva
(2023-05-30)El present treball fa un estudi de cas sobre l’impacte dels mestres degudament formats en atenció a la diversitat en els centres educatius per tal de fer-los un lloc inclusiu; de quina manera intervenen ... -
Disseny i implementació d'activitats de joc per aprendre ciències: Experiències emocionals de mestres en formació inicial
(2023-02-10)Dissenyar jocs per ensenyar ciències és un repte per als mestres en formació inicial a causa de la dificultat a alinear aspectes lúdics i didàctics. Tanmateix, aprendre a ser mestre és una pràctica ... -
Elaboració d'un programa docent de prevenció i actuació de situacions vinculades amb la identitat de gènere, dins l'aula o àmbit escolar
(2021-05)Els centres educatius són, en essència, un reflex imminent de les actuacions, pràctiques i discursos culturals delimitats en el si de la societat. La identitat de gènere, en aquest sentit, i a les mans ... -
La Formació inicial en mestres d'educació física a la Universitat de Vic: un espai de relació entre les activitats d'aprenentatge i la reflexió de la pràctica docent
(2015-07-01)En aquesta recerca es dissenyen i analitzen diferents activitats d'aprenentatge que possibiliten un aprenentatge autònom i reflexiu de l'estudiant a mestre d'Educació Física. Durant el darrer curs del ... -
La formación lingüística en los Grados de Maestro: las nociones de ‘competencia comunicativa’, ‘razonamiento crítico’ y ‘género discursivo’
(2024)En este texto nos proponemos realizar un conjunto de reflexiones sobre la competencia comunicativa y el razonamiento crítico (a partir de ahora CCyRC) con respecto a la formación inicial de maestros y ... -
L’Impacte d'una formació audiovisual en l'aprenentatge de la didàctica de les ciències amb un grup de mestres de primària
(2016-09)En aquesta recerca s'analitza l'impacte d'una formació audiovisual en un grup de quatre mestres de ciències d'educació primària. Per determinar l'impacte d'aquest vídeo didàctic es fan dues anàlisis ... -
Mestres del present acompanyant mestres del futur: L’experiència de la mentoria a les escoles de Vic (2018-2021)
(2022)Aquest llibre recull l’experiència de la recerca La mentoria i la identitat docent emergent en els estudiants dels graus de Mestre de la UVic-UCC (2017 ARMIF 00025), portada a terme durant tres cursos ... -
El póster digital como mediador entre los géneros discursivos y la gramática en la formación inicial de maestros
(2022)Esta investigación pretende conocer qué tipo de géneros discursivos y actividades gramaticales idean los estudiantes de Magisterio de la Universidad de Valencia (UV) para llevar a cabo en la educación ... -
El prácticum en la formación inicial del maestro de Primaria. Construyendo identidades docentes
(2022)Este artículo es fruto de la investigación competitiva “Construyendo la identidad docente desde la práctica y la investigación en el aula: el papel del Practicum y el Trabajo de Fin de Grado en la ... -
La presa de consciència de les actituds a l'educació física en la formació inicial de mestres de primària
(2011-02-16)Aquest treball és el resultat d’un procés de reflexió al voltant de les actituds dins la Formació Inicial de mestres de primària d’Educació física. Es tracta, d’una primera aproximació d’anàlisi i ... -
Preservice teacher knowledge application: from model-centred instruction to lesson plan design
(2016-05-20)Aquesta recerca analitza la capacitat que tenen els estudiants de mestre per posar en pràctica els seus aprenentatges referents a les teories d’ensenyament i aprenentatge de les ciències basades en la ... -
Quins canvis incorpora una mestra després d’haver realitzat un procés de formació en relació a l’aprenentatge de la mesura a l’etapa d’Educació Infantil
(2017-03)Aquest treball té tres objectius. Per una banda, identificar els coneixements d’una mestra sobre què cal ensenyar a Educació Infantil; en segon terme, identificar el model metodològic que fa servir la ... -
Retos para el profesorado en formación ante la enseñanza de la gramática en primer ciclo de primaria desde el modelo EGRAMINT
(2024)En este capítulo se presentan y analizan las representaciones de tres estudiantes de Ma- | gisterio sobre la implementación de secuencias didácticas del modelo EGRAMINT (SDGE), como dispositivos ...