Browsing by Subject "Motivació en l'educació -- Ensenyament secundari"
Now showing items 1-20 of 20
-
Anàlisis de la relació del rendiment acadèmic de l'alumnat d'Educació Secundària Obligatòria en l'àrea d'Educació Física amb el grau de motivació i el seu nivell d'activitat física i comportament sedentari
(2023-05-30)En el present estudi es pretén analitzar les relacions que poden existir entre diferents aspectes de l’àmbit de l’educació, que el docent d’Educació Física ha de tenir present per garantir un bon ... -
Aproximació a l'Actuació Educativa d'Èxit: Aplicació de la Tertúlia Musical Dialògica a alumnes de 3r de l'ESO, estudi de cas
(2022-05)En el marc de les Actuacions Educatives d’Èxit, es realitza una aplicació d’aproximació a Tertúlia Musical Dialògica, enfocada a la música clàssica, a alumnes de 3r d’ESO en el centre on s’ha dut a terme ... -
La cançó protesta: Desconstrucció del gènere per a la seva aplicació a l'aula de secundària
(2023-06-02)Aquest treball aprofundeix en l’ús de la cançó protesta dins del marc educatiu actual i estudia la seva aplicabilitat a l’ESO (Educació Secundària Obligatòria). La investigació pretén mostrar la ... -
Deconstruint el desencant: Anàlisi de la perspectiva de l'alumnat al voltant de l'assignatura de música a secundària
(2023-06-01)En el nostre país la matèria de música es considera encara avui dia una assignatura secundària tot i la inclusió de les noves pedagogies. La transició educativa que es produeix de primària a secundària ... -
Designing a succesful PBL project: The role of motivation and student engagement
(2022-06-02)This study was conducted with year four students at Vall de Llémena High School in Sant Gregori, Catalonia to analyse students' motivation and attitude toward English and to see if PBL had a positive ... -
Exploring the impact of games in secondary education
(2024-05-31)Recently, the popularity of using games to learn English has significantly increased. Traditional learning methodologies have limits when it comes to engaging and inspiring learners. This strategy ... -
Game-based education to improve linguistic competence: an experimental study
(2023-06-15)Desenvolupat en un marc teòric sobre gamificació, en aquest projecte s’ha portat a terme una recerca a Catalunya en un centre de secundària de la comarca del Vallés Oriental per a provar si l’ús de ... -
Gamification as a tool to stimulate the reading process
(2024-06-20)The present study aimed to determine whether gamification could foster students' reading motivation and enhance their reading comprehension abilities, as well. To do so, quantitative research connected ... -
Implementación y evaluación de estrategias de gamificación en una unidad didáctica para estudiantes de 4º de ESO en la asignatura de Digitalización
(2024-06-01)Este documento aborda la aplicación de estrategias de gamificación en la asignatura de Digitalización para estudiantes de 4º de ESO, con el objetivo de analizar la influencia este nuevo enfoque académico ... -
Influència del model comprensiu d’iniciació esportiva i els esports alternatius en la motivació de l’alumnat
(2023-05-12)Aquest estudi té l'objectiu d'analitzar la influència del model comprensiu d'iniciació esportiva amb un esport alternatiu en la motivació i les necessitats psicològiques bàsiques dels alumnes, ja que ... -
L'impacte del treball col·laboratiu en l'ambient i rendiment a les aules de secundària
(2024-05-31)L’aplicació de noves metodologies innovadores dins les aules de secundària ha estat, des dels darrers anys, un dels objectius principals en els àmbits curricular, d’investigació i la formació permanent. ... -
La motivación en el aula de música: Investigación cualitativa sobre la motivación en la asignatura de música en secundaria
(2022-06-03)La falta de motivación por parte del alumnado de secundaría y las posibles formas de combatirla es una cuestión muy tratada por diversos estudios académicos. En el caso de la asignatura de música -con ... -
El pòdcast a secundària com a eina didàctica en l'aprenentatge de la llengua catalana
(2023-06-01)Aquest treball examina el potencial del pòdcast com a eina per promoure l'aprenentatge oral i escrit de la llengua en el context d’educació secundària. La metodologia utilitzada és de caràcter mixt, amb ... -
Role-playing games: A motivational tool to help EFL learners develop confidential speaking
(2023-06-02)Even though it is true that the English Language plays a significant role all around the world today, it continues to be one of the most demanding subjects for secondary school students (Rubio and ... -
Taking the YouTubers’ phenomenon into the EFL class to motivate students
(2022-06)La motivació és un tema prolíficament estudiat en el camp de l’aprenentatge de llengua estrangera. Això no ens hauria d’estranyar si tenim en compte que, tal com indica la recerca, un alumne motivat ... -
The application and use of the digital app Quizlet to learn vocabulary in English during the First Baccalaureate education at the Secondary School Milà i Fontanals (Vilafranca del Penedès): a case study
(2022-06-01)The present study aims to analyse the use of current digital technologies such as Quizlet to learn vocabulary in the English subject. The participants of this study are students that are currently enrolled ... -
The impact of a cultural approach in english teaching on secondary school students’ motivation and linguistic performance
(2024-06-20)The aim of this research is to assess the impact of a cultural approach in English teaching of secondary school students through 1) motivation and 2) linguistic performance. The study was conducted at ... -
The impact of feedback in the EFL classroom: A way to improve students' motivation
(2023-06-02)The present study aims to analyze the impact of feedback in the EFL classroom as a tool to enhance students’ motivation. The study also examines how praise can affect students’ motivation and to what ... -
The Use of Drama in the EFL Classroom: A tool to foster oral communication skills and raise motivation in teenage learners
(2024-05-28)This paper aims at investigating how using drama in the EFL (English as a Foreign Language) classroom could help develop better oral communication skills as well as raise motivation in teenage learners. ...