dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Pràctiques pedagògiques -- Educació primària"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de l’activitat científica que promouen les caixes d’aprenentatge 

      Terricabras Güell, Mireia (2021-05)
      Aquesta recerca neix amb la finalitat de descriure i comprendre l’activitat científica que es genera amb l’ús de les caixes d’aprenentatge, una manera d’ensenyar i aprendre ciències a l’educació primària ...
    • Anàlisi de l’ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del Medi Social: estudi de cas d’una escola de primària 

      Jerez Perelló, Ivette (2021-05)
      Aquesta recerca se centra en l’anàlisi del procés ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del medi social en l’etapa de primària. La finalitat és interpretar en quin model didàctic es concep ...
    • La identificació de suports i mesures inclusives per a la millora de la inclusió d'un centre 

      Fernández i Orriols, Alba (2021-05)
      Aquesta investigació té com a objectiu principal identificar els suports i les mesures inclusives d’un centre educatiu per tal que posteriorment es puguin millorar algunes pràctiques inclusives utilitzades ...
    • La maleta pedagògica com a eina d'aprenentatge per a l'educació menstrual: Experiència a una escola 

      Fabregó Caralt, Martina (2023-05-12)
      RESUM: La recerca que exposo seguidament és una investigació-acció situada dins el paradigma sociocrític. L’objectiu principal de la recerca és conèixer les aportacions de la maleta pedagògica dissenyada ...
    • Pedagogies de l'aprenentatge i educació inclusiva a primària 

      Piqueras Andrés, Uriel (2020-05-15)
      Aquest treball busca, per una banda, investigar la metodologia pedagògica de l’escola el Martinet per entendre els seus fonaments teòrics i, per altra banda, observar i analitzar l’impacte d’aquesta en ...
    • Photography as a tool to foster the teaching-learning process of English as a second language: a didactic proposal 

      Travesset Prenafeta, Núria (2020-05)
      This study intends to discuss how English as a foreign language (EFL) can be taught in primary education through photography. The study takes a look into the importance of arts and the benefits that ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC