Anàlisi de l’ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del Medi Social: estudi de cas d’una escola de primària
Author
Other authors
Publication date
2021-05Abstract
Aquesta recerca se centra en l’anàlisi del procés ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del medi social en l’etapa de primària. La finalitat és interpretar en quin model didàctic es concep el procés d’ensenyament per part dels docents i vincular les concepcions didàctiques amb la pràctica docent a l’aula. També es pretén conèixer l’opinió dels infants en relació amb el seu procés d’aprenentatge. Les dades s’han obtingut a través de dues entrevistes i dues observacions per descriure el procés d’ensenyament i un grup de discussió amb infants per conèixer la concepció del procés d’aprenentatge.
This research is focused on the analysis of the teaching-learning process in the area of the social environment at primary level. The purpose is to portray in which educational model the teaching process is conceived by the teachers and to link the educational conceptions with the teaching practice in the classroom. It is also intended to know the children’s opinion in relation to their learning process. The data was obtained through two interviews and two observations to describe the learning process and a group discussion with children to know the conception of the learning process.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Pràctiques pedagògiques -- Educació primària
Pages
109 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats