dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Professors -- Actituds"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi conductual de dos professors de l'escola Túrbula de Sant Adrià del Besòs 

      Alavedra Palacios, Marc (2014-05)
      En el següent estudi s’intenta ajudar a dos docents de cicles formatius a millorar la seva manera d’impartir sessions teòriques. Per fer-ho s’utilitza el punt de vista docent, l’opinió de l’alumne i ...
    • La Bressola: Percepcions, actituds i motivacions del professorat en l'ús de les TIC 

      Valls i Estragués, Imma (2013-05-17)
      El present estudi de cas se centra en la identificació de les actituds, motivacions i percepcions vers les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) que té el professorat de les escoles La ...
    • Estudi de cas sobre les creences i les pràctiques de cinc docents en llengües entorn al plurilingüisme 

      Urbano Gubert, Laia (2022-06-03)
      Aquest és un estudi de cas que té per objectiu observar les estratègies plurilingües a l’aula de llengua de cinc docents d’un institut de Catalunya, conèixer les seves creences i actituds entorn al ...
    • Inclusión, ¿es una cuestión de recursos? ¿Cuál es la opinión de los docentes? 

      Montano de la Hoz, Alba M. (2022-06-18)
      La inclusión es un tema que está actualmente en auge en el mundo educativo y cómo los docentes perciben que su práctica está más o menos en consonancia con la práctica inclusiva, es una de las preocupaciones ...
    • Influència de les creences dels docents sobre el fet literari en la seva metodologia a l'aula i en la motivació dels alumnes envers l'educació literària 

      Solé Baños, Rosa (2024-05-31)
      El present treball és una investigació sobre les creences del professorat i com aquestes influencien la metodologia docent. Tota intervenció d’aula està condicionada per les idees que té el docent sobre ...
    • L'homofòbia en el context de la formació inicial i continuada del professorat 

      Capdevila Carné, Xavier (2020-05)
      Malgrat l’aparent normalitat amb la que viu actualment el col·lectiu LGBTI, els estudis continuen posant de manifest l’existència de conductes discriminatòries més enllà de la violència manifesta. ...
    • L’Educació en valors a les classe d'educació física als instituts 

      Castellsagué Bonada, Ona (2013-05-10)
      l’educació física esdevé un excel·lent camp d’actuació per educar en valors a l’alumnat, sent aquesta una necessitat social existent segons els experts. El propòsit d’aquesta investigació és saber com ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC