Browsing by Subject "Professors -- Avaluació"
Now showing items 1-20 of 20
-
Aplicació i organització dels racons a primària: una nova proposta metodològica a l’aula
(2019)En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més concretament a l’Escola d’Olvan. Es ... -
Assessing young language learners to improve their language skills. A case study
(2019-05)Assessment is considered as an indispensable part of teachers and students’ process of learning. As it is a controversial topic, a debate about the best way to assess primary language students has ... -
Avaluació de la competència digital docent a un centre de secundària a la comarca d’Osona
(2024-06-30)La competència digital transversal s'ha convertit en una habilitat imprescindible en l'era digital actual. Amb l'augment constant de les tecnologies de la informació i la comunicació (tecnologies ... -
Compartim aula: una experiència enriquidora de codocència
(2019)La codocència és una estratègia de treball que s’emmarca dins les cultures i pràctiques col·laboratives i és un bon recurs organitzatiu i metodològic per atendre les diverses necessitats de tots els ... -
La competència científica a primària a partir de l’aprenentatge basat en projectes
(2019)Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de les pràctiques educatives que s’ha seguit en un centre educatiu de primària per millorar la competència científica a ... -
Disseny d’un racó de geometria a Cicle Inicial per millorar l’ensenyamentaprenentatge competencial
(2019)partir de la reflexió crítica i l’observació, les mestres hem vist la necessitat de millorar l’ensenyament- aprenentatge i avaluació de la geometria a l’aula de segon de Primària de l’escola Mossèn ... -
Docència Compartida: una eina pel canvi
(2019)En aquest article es reflexiona sobre com implementar una metodologia de treball competencial en la dimensió de resolució de problemes de l’àmbit matemàtic, utilitzant el model del Disseny Universal ... -
D’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de millora
(2019)Aquest article té com a objectiu reflectir el procés de millora d’una aula d’infantil com a prova pilot per a veure quin impacte té l’espai envers el comportament, el benestar i els aprenentatges dels ... -
Eines i instruments per a una avaluació competencial a l’escola
(2019)Aquest article és producte d’un pla de millora que hem iniciat a l’escola relacionat amb l’avaluació competencial al centre. La demanda de la millora sorgeix de les necessitats formatives i d’actualització ... -
La geometria en els racons internivell amb co-docència a l’aula
(2019)El propòsit de l’article s’emmarca dins del Màster Universitari de Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària, l’objectiu del qual és promoure un procés de Millora i Innovació Educativa ... -
L'ús de xarxes de coneixement en el treball per projectes
(2019)Aquest treball és fruit de la reftexió en el si d'un grup de mestres de l'escola sobre elements essencials de la nostra practica educativa. A la pregunta de 'Qué hem de fer per qué els nostres alumnes ... -
L’avaluació compartida en els ambients d’educació infantil: la importància de la presa de consciència en l’alumnat
(2019)En aquest article es presenta un estudi de cas en el que s’introdueix l’avaluació compartida durant les sessions d’ambients d’aprenentatge, en l’etapa d’educació infantil. En ell s’apunta la necessitat ... -
L’avaluació formativa en l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l’educació primària
(2019)L’article parteix de la necessitat de dissenyar i implementar instruments d’avaluació formativa en les composicions escrites dels alumnes d’un centre de primària. L’escola dona moltes oportunitats ... -
L’Olivar, aprendre a través de la investigació. Més enllà d’una recepta didàctica
(2019)L’article ens mostra la voluntat de canvi d’una escola, l’Olivar. L'interès d’un equip de treball per adaptar-se a la societat i traslladar l’aprenentatge fora de les aules. La introducció del treball ... -
La millora de l’avaluació competencial (autoavaluació i coavaluació) en els projectes de coneixement del medi a dos cursos de Primària (1r i 4t)
(2019)La finalitat d’aquest article és donar a conèixer la implementació d’un projecte de millora, a l’Escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta, mitjançant una sèrie de fases enteses com a etapes compreses ... -
Millora de l’ensenyament i aprenentatge del càlcul amb materials manipulatius. Disseny d’un Espai d’Aprenentatge a l’Escola Garcia Fossas (Igualada)
(2019)Aquest article desenvolupa el procés de disseny i aplicació d’un projecte de millora a l’Escola Garcia Fossas (Igualada). El projecte està centrat en la millora de l’ensenyament i aprenentatge del ... -
La millora de l’ensenyament-aprenentatge de la competència oral a l’etapa de primària a través dels microprojectes de medi a 4t, 5è i 6è
(2019)Tradicionalment l’escola ha posat més èmfasi en la llengua escrita davant de la llengua oral a través d’un model educatiu on el silenci i la memorització formaven part del clima de l’aula. Actualment ... -
Pla personal d'avaluació
(2019)L’article que es presenta a continuació té una doble finalitat: per una banda, descriure el procés d’un pla de millora en l’àmbit de l’avaluació, i més concretament de l’autoregulació, a partir de l’ús ... -
Quins són els factors que incrementen la motivació dels alumnes a les classes d'educació física?
(2013-05-17)L‟objectiu de l‟estudi és observar els diferents factors que fan incrementar la motivació dels alumnes a les classes d‟Educació Física. Aquesta recerca té com a finalitat descriure i interpretar el clima ... -
Repensem els racons: propostes motivadores, inclusives i competencials per a l’aprenentatge de la llengua
(2019)Aquest article parteix de la reflexió i l’anàlisi de com portem a terme els racons de llengua de cicle inicial a l’escola Ametllers. El procés de reflexió neix de la inquietud de poder oferir als alumnes ...