dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Satisfacció del consumidor"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Dark chocolate acceptability: influence of cocoa origin and processing conditions 

      Torres Moreno, Míriam; Tarrega, Amparo; Costell Ibáñez, Elvira; Blanch i Colat, Consol (2011)
      BACKGROUND: Chocolate properties can vary depending on cocoa origin, composition and manufacturing procedure, which affect consumer acceptability. The aim of this work was to study the effect of two ...
    • Influence of label information on dark chocolate acceptability 

      Torres Moreno, Míriam; Tarrega, Amparo; Torrescasana, Eva; Blanch i Colat, Consol (2012)
      The aim of the present work was to study how the information on product labels influences consumer expectations and their acceptance and purchase intention of dark chocolate. Six samples of dark choco- ...
    • Pla de Màrqueting estratègic de Corretja S.L 

      Corretja Romeu, Ferran (2016)
      “El pla de màrqueting es un document escrit en el que, de una forma sistemàtica i estructurada, i previs els corresponents anàlisis i estudis, es defineixen els objectius a aconseguir en un període de ...
    • Valoració de la qualitat i la satisfacció de les persones usuàries del Club Natació Caldes, tenint en compte la percepció de saturació de les instal·lacions 

      Raviña, César Ariel (2016-05)
      L’objectiu del present estudi, és analitzar la percepció de la qualitat i la satisfacció de les persones usuàries del Club Natació Caldes, tenint en compte la seva percepció de saturació de les ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC