Listando por materia "Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat"
Mostrando ítems 1-7 de 7
-
ABLecture: Aplicació de lectura de subtítols
(2023-06-30)Títol: ABLecture: aplicació de lectura de subtítols. Autor: Adrià Barceló Luna Tutora: Dra. Laura Dempere Marco (UVic) Data: Juny de 2023 Paraules clau: Lectura de subtítols, OCR (Reconeixement Òptic ... -
Efectivitat de la fisioteràpia en l’abordatge de problemes físics i de conducta en nens amb TDAH: protocol d’assaig clínic aleatoritzat
(2022-05-20)El trastorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat (TDAH) afecta entre el 3-7% de la població mundial. Tot i que hi ha estudis que demostren que la inclusió del fisioterapeuta en el tractament ... -
Estudi dels perfils neuropsicològics en TDAH associat a dislèxia i en dislèxia pura amb l’escala WISC
(2023-05-12)La Dislèxia i el Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat (TDAH) són dos grans temes d'interès en la nostra societat actual, ja que cada vegada hi ha un major nombre d'infants diagnosticats. ... -
L'impacte de la musicoteràpia en infants amb TDAH
(2021-05)Aquest treball neix a partir de l’objectiu de conèixer els beneficis de la música en l’aprenentatge i, més concretament, en l’alumnat que presenta necessitats educatives especials. Actualment, és d’interès ... -
L’impacte de la música en la comunicació de tres infants que presenten un trastorn de l’espectre autista
(2024-05)Aquest treball té com a objectiu analitzar l’impacte de la música en la comunicació de l’alumnat TEA veient així si aquesta aporta beneficis en aquest àmbit. Pel que fa a la part teòrica del treball, ... -
Neurodevelopmental disorders and academic level: attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) and emotional well-being
(2024-05-21)Background: The diagnosis of attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) negatively impacts mental health, self-esteem and academic performance, hindering learning, organization and working ... -
TDAH i procrastinació: influència de l’Arousal i recursos per a la gestió i millora de les funcions executives
(2021-05)En el present treball s’investiga el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat o sense (TDAH) i la procrastinació, des d’un punt de vista inclusiu i constructivista. El primer objectiu és ...