Treballs de l'alumnat: Envíos recientes
Mostrando ítems 281-300 de 3220
-
El model d’investigació a l’ensenyament de les ciències a l’educació primària: Dues percepcions diferents
(2024)Aquesta recerca s’ha portat a terme per conèixer més el model d’investigació i analitzar la seva viabilitat al paradigma educatiu actual. Les dades s’han aconseguit mitjançant dos grups de discussió, ... -
Gamification as a strategy for learning english language in primary education
(2024-05)Gamification is considered a pedagogical strategy that uses games within the teaching-learning process, having as a prominent feature its versatility when choosing both virtual and face-to-face games ... -
The discovery of the english language through the early oral literatures
(2024-05)The aim of this study is to design a didactic proposal that helps students discover the English language through early oral literatures, setting aside technologies and screens. The didactic proposal ... -
Unlocking literacy: Do efl young learners find difficulties when reading in english?
(2024-05)Els objectius d’aquest estudi estan relacionats amb el complex procés d’ensenyar a comprendre textos en anglès a joves aprenents de llengua anglesa. El primer objectiu és demostrar que els joves ... -
Design of a didactic sequence based on a book club
(2024-05)The approach of book clubs combined with other strategies is considered a good method to be used in English as a Foreign Language class for primary students. This study had as its main objective to ... -
La importància dels jardins en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Estudi de cas de l’escola Marino Marini
(2024-05-10)La recerca es porta a terme a l’escola Marino Marini. Aquesta investigació pretén estudiar, analitzar i comprendre com els espais influeixen en el desenvolupament integral dels infants en la primera ... -
La relació família-escola a l’etapa 3-6: estudi de cas a l’escola Congrés-Indians
(2024-05-10)Aquesta recerca se centra en la relació entre la família i l'escola, especialment durant el segon cicle d'educació infantil. Utilitza un enfocament qualitatiu basat en el paradigma interpretatiu per ... -
Moviment i llenguatge. La relació que hi ha entre el desenvolupament del moviment amb el desenvolupament del llenguatge durant l’etapa 3-6
(2024-05-10)El desenvolupament del moviment i el desenvolupament del llenguatge sempre han estat aspectes que s'han treballat per separat. Aquest treball de fi de grau, permet entendre la interrelació que hi ... -
L’exploració sonora a educació infantil
(2024-05-06)En aquest treball s'analitza l’impacte de la introducció de propostes d’exploració sonora en les sessions de música d’educació infantil. Es parteix de l’estudi de la teoria de la Pedagogia de la creació ... -
Els beneficis del “text lliure” en els inicis de la lectura i l’escriptura. Un estudi de cas
(2024-05-10)La finalitat d'aquest estudi és, per un cantó, conèixer quines són les característiques de les tècniques del text lliure de Célestin Freinet i, per l'altre, observar de quina manera sobreviu aquest ... -
La meditació musical a l’etapa d’infantil: cas pràctic en un centre educatiu de Manresa.
(2024-05-07)El treball que es presenta a continuació pretén reflectir el paper essencial que té la meditació musical en el desenvolupament emocional dels infants. Aquesta pràctica ofereix la possibilitat de ... -
Intervenció professional pel foment de l'autonomia a través de les activitats quotidianes en la primera infància: Estudi de cas a l’aula d’I2 de la Llar d’infants l’Espurna de Castellterçol
(2024-05-09)Aquest treball pretén investigar com promoure l'autonomia dels infants del primer cicle de l’etapa d’Educació Infantil en l'àmbit de les activitats quotidianes, mitjançant un estudi de cas en una ... -
La cultura musical en l’educació infantil. Avaluant l’impacte de l’omissió de llengües i tradicions autòctones en el context educatiu de Casamance, el Senegal.
(2024-04)El valor de la cultura musical i tradicional Diola en contextos escolars no sempre rep l’atenció necessària i està força determinada pel valor que li dóna la comunitat educativa o fins i tot la política. ... -
Grau de satisfacció en les relacions de parella afectives en l’edat adulta en funció de l’estil de vincle afectiu
(2024-06-30)L’estil d’aferrament i la qualitat dels vincles afectius primaris, tenen un paper fonamental en la vida adulta i en les relacions de parella afectiva. Concretament, l’estil d’aferrament de cadascun ... -
La introducció de la llengua anglesa a educació infantil
(2024)Aquest treball de fi de grau (TFG) se centra en investigar la introducció de la llengua anglesa en els centres d'Educació Infantil a Catalunya. El marc teòric aborda diversos aspectes, incloent-hi ... -
Depathologization of asexuality: A systematic review
(2024-06-30)This systematic literatur e review aims to clarify the distinction between the asexual sexual orientation and a sexual dysfunction, such as Female Sexual Interest/Arousal Disorder FSIAD and Male ... -
"How can I help you today?" L'ús de ChatGPT com a generador de continguts didàctics de llengua catalana a secundària
(2024-05-30)Aquest treball final de màster examina la utilitat i fiabilitat de l'eina d'intel·ligència artificial (IA) ChatGPT per a la preparació de materials didàctics de Llengua catalana i literatura a l'Educació ... -
De quina manera afecten el volum d’hores d’activitats extraescolars fisicoesportives, en el rendiment acadèmic dels estudiants d’ESO
(2024-05-07)L’activitat física és qualsevol moviment corporal produït pels músculs esquelètics, que suposa una despesa energètica superior a la basal. Que qualsevol persona pot realitzar i la realitzem al nostre ... -
Estudi descriptiu de la relació de l'ús d’anticonceptius hormonals i les lesions musculoesquelètiques en futbol femení sènior federat
(2024-05-10)Introducció: Aquest TFG destaca la importància clínica i esportiva de l'estudi sobre la relació entre l'anticoncepció hormonal i lesions musculoesquelètiques en jugadores de futbol femení amateur. Es ... -
Avaluació de la competència digital docent a un centre de secundària a la comarca d’Osona
(2024-06-30)La competència digital transversal s'ha convertit en una habilitat imprescindible en l'era digital actual. Amb l'augment constant de les tecnologies de la informació i la comunicació (tecnologies ...
