dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Llibres i capítols de llibres por título 
  •   Principal
  • Recerca
  • Articles, congressos, llibres
  • Llibres i capítols de llibres
  • Listando Llibres i capítols de llibres por título
  •   Principal
  • Recerca
  • Articles, congressos, llibres
  • Llibres i capítols de llibres
  • Listando Llibres i capítols de llibres por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Llibres i capítols de llibres por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 152

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • 1896-1897: primeres traduccions de Flors del Calvari de Verdaguer 

      Verdaguer Pajerols, M. Àngels (2013)
      L’espai cronològic d’aquest treball abasta de finals de 1895 a mitjan 1897. En aquest breu espai de temps, trobem no només la publicació del llibre Flors del Calvari de Verdaguer (desembre de 1895) ...
    • 1r Informe de Competitivitat de la Comarca d'Osona 

      Creacció (2014)
      L’Informe, a més a més d’analitzar les dades pròpies de l’Observatori Socioeconòmic d’Osona, es nodreix amb informes elaborats per diferents organismes, i en properes edicions hi ha la intenció d’avançar ...
    • 2n Informe de Competitivitat de la Comarca d'Osona 

      Creacció; Observatori Socioeconòmic d'Osona (2015)
      Aquest és el segon Informe de competitivitat realitzat per l’Observatori. Partint de les principals idees recollides en l’anterior, el present Informe de competitivitat de la comarca d’Osona continua ...
    • 3r Informe de Competitivitat de la Comarca d'Osona 

      Creacció; Observatori Socioeconòmic d'Osona (2016)
      Aquest és el tercer Informe de competitivitat realitzat per l’Observatori Socioeconòmic d’Osona . Partint de les principals idees recollides en els anteriors, aquest es basa t ...
    • 4t Informe de Competitivitat de la Comarca d'Osona 

      Creacció; Observatori Socioeconòmic d'Osona (2017)
      Aquest és el quart Informe de competitivitat realitzat per l'Observatori socioeconòmic d'Osona. Partint de les principals idees i dels reptes definits col·lectivament, es basa en l'anàlisi i la ...
    • 5è Informe de Competitivitat de la Comarca d'Osona 

      Creacció; Observatori Socioeconòmic d'Osona (2019)
      La comarca d’Osona és una comarca ben posicionada geogràficament però a la vegada amb unes infraestructures que han condicionat la dualitat actual del territori Per una banda, hi ha l’eix de la C 17 ...
    • 5ª Jornada d'Atenció a les Ferides. La infecció: de la valoració al tractament tòpic i al sistèmic 

      Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Grup de recerca en Reparació i Regeneració Tissular (TR2Lab); Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic (2021-06-11)
      La temàtica de la cinquena jornada és “La infecció: de la valoració al tractament tòpic i al sistèmic”, i integra conferències d’experts, sessions de comunicacions científiques, taules rodones de debat ...
    • Against the asymmetry of the post-Francois canon: Feminist publishers and translations in Barcelona 

      Godayol, Pilar (2021)
      The emergence of women’s social and cultural movements in Spain after the death of Francisco Franco led to the appearance of remarkable feminist publication series and publishing houses in a search for ...
    • Aprender del territorio 

      Domingo Peñafiel, Laura; Abós Olivares, Pilar; Boix Tomàs, Roser (2021)
    • Aprender en equipos de aprendizaje cooperativos 

      Pujolàs Maset, Pere; Lago, José Ramón (2018)
      El programa CA/AC (Cooperar para aprender/Aprender a cooperar) consiste en un conjunto de actuaciones encaminadas a enseñar al alumnado a trabajar en equipo. Este programa es el resultado de la investigación ...
    • El aprendizaje cooperativo para la cohesión, la inclusión y la equidad 

      Lago, José Ramón; Soldevila Pérez, Jesús; Jiménez Perales, Verónica (2018)
      Nuestra aportación en este capítulo se va a centrar en cómo el aprendizaje cooperativo, cuando se desarrolla atendiendo a unos determinados principios, criterios y orientaciones como los que propone ...
    • Aula multigrado y aprendizaje entre edades 

      Domingo Peñafiel, Laura; Boix Tomàs, Roser (2021)
    • Automatic Trend Line Generation f or timeseries analysis: a Graphical Approach 

      Rivera Peruyero, Juan Ricardo; Martí i Puig, Pere (2013)
      Trend lines are revealed useful to explain the past evolution of timeseries of prices that are represented on graphics. However, in practice, there are a huge amount of possible trend lines to be ...
    • Las bases invisibilizadas en los procesos de acumulación capitalista: los cercamientos de comunes reproductivos 

      Ezquerra, Sandra; Rivera Ferre, Marta Guadalupe; Di Masso, Marina (2022)
      La Real Academia Española define los cercamientos como los actos de “rodear o circunvalar un sitio con un vallado, una tapia o un muro, de suerte que quede cerrado, resguardado y separado de otros”. Si ...
    • El branded podcast como estrategia corporativa y de marca: sentido de pertenencia, pedagogía social y posicionamiento 

      Sellas, Toni; Martínez Otón, Laura; Ortega Seguí, Juanma (2021)
      El sonido ha acrecentado las posibilidades para las marcas en sus planes de marketing y comunicación al margen del negocio de la radio. El podcasting, audio que se busca y elige, consumido con la intimidad ...
    • Los campamentos juveniles y la naturaleza. Un simple decorado 

      Collelldemont Pujadas, Eulàlia (2020)
      El entorno natural ha estado presente en los discursos pedagógicos a lo largo de los siglos XIXy X X como espacio alternativo (Rousseau-Hòlderlin), de huida (Thoureau) o de refugio (Deligny) en ...
    • Campus Móvil: Designing a Mobile Web 2.0 Startup for Higher Education Uses 

      Pardo, Hugo; Brandt, Joel (2010)
      In the intersection between the mobile Internet, social software and educational environments, Campus Móvil is a prototype of an online application for mobile devices created for a Spanish university ...
    • La carrera verdaguer/cursa verdaguer. La interdisciplinariedad de una ruta literario-deportiva 

      Camps Casals, Núria; Chumillas Coromina, Jordi; Puntí i Jubany, Teresa; Verdaguer Pajerols, M. Àngels (2021)
      En 2013, a iniciativa del profesor Llorenç Soldevila al que se unió su compañero de curso, se inició el proyecto de la Carrera Verdaguer / Cursa Verdaguer, con los alumnos de primero del Grado de Ciencias ...
    • Cartografías operativas y mapas de comportamiento 

      Paez, Roger (Querido público: el espectador ante la participación;, 2009)
      A menudo la cartografía se ha venido utilizando, y continúa utilizándose, para ofrecer una imagen del mundo de acuerdo con la voluntad de poder, con la finalidad de mantener el status quo y emplazar la ...
    • Catalitzadors : art, educació, territori 

      Parramon, Ramon; Cirugeda, Santiago; Amasté; Canudas, Jordi; Martín, Josep-Maria; Giocolli, Luca; Sinapsis; Plana, Tanit; Solé Coromina, Laia; Democracia (2010)
      Accions Reversibles fou una activitat en tres temps, iniciada el 2008, que plantejava una reflexió sobre la producció artística i el seu rol educatiu. Catalitzadors és la tercera part del projecte. En ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC