Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorFatsini, Esther
dc.date.accessioned2011-12-15T15:59:03Z
dc.date.accessioned2012-04-25T13:37:26Z
dc.date.available2011-12-15T15:59:03Z
dc.date.available2012-04-25T13:37:26Z
dc.date.created2011-11
dc.date.issued2011-12-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1756
dc.description.abstractAquest treball de recerca té la finalitat de conèixer com noves generacions de mestres van construint la seva identitat professional. Com que la recerca es situa a l’inici del seu pas per la formació inicial, el que es pretén analitzar són les concepcions i l’experiència prèvies que han tingut amb el món docent durant la seva trajectòria escolar. Es vol comprendre quines poden haver estat les motivacions que les han i els han portat realment a escollir la carrera de Mestres, quines expectatives tenen sobre la professió des de la vivència personal de ser testimonis d’una professió que ara volen convertir en la seva. El disseny respon a una investigació de caràcter exploratori i descriptiu i el mètode d’investigació s’ha basat en l’anàlisi de contingut de textos autobiogràfics elaborats en el context d’una assignatura de primer de Grau en les carreres de Mestres. La informació s’ha analitzat amb el programa d’anàlisi qualitativa Atlas.ti.cat
dc.description.abstractThis research sets out to explore the processes by which new generations of teachers develop a sense of professional identity. Focussing on students in the early stages of their initial training, and analysis is made of the way in which they conceptualise the role of teachers. The aim is to identify the factors that led them to want to enter the profession, and their expectations of the job. This exploratory and descriptive investigation is based on a content analysis, using the Atlas.ti program, of autobiographical texts prepared by the students during the first year of their Teacher Training Degree course.eng
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent327 p.cat
dc.language.isocatcat
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.otherMestres
dc.titleD'alumnes a mestres: explorant records escolars de noves generacions de mestres. Una mirada qualitativa i de gènerecat
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesiscat
dc.description.versionDirector/a: Isabel Carrillo
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix