Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorCañas Bravo, Ana
dc.date.accessioned2011-11-09T13:08:39Z
dc.date.accessioned2011-11-25T13:37:26Z
dc.date.available2011-11-09T13:08:39Z
dc.date.available2011-11-25T13:37:26Z
dc.date.created2011-11
dc.date.issued2011-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1759
dc.description.abstractAquest estudi presenta els diferents àmbits d’actuació que composen el Programa CA/AC així com l’explicació de les etapes d’implementació d’aquest programa en la seva modalitat B. Aquesta modalitat ha estat aplicada en diversos centres escolars pertanyents als Berritzegunes (Serveis Educatius) de la província de Guipúscoa durant el curs 2010/11. A partir d’aquesta pràctica, s’ha realitzat l’anàlisi quantitativa de les diferents actuacions dels àmbits A i B de manera que se’n poden analitzar a partir de gràfics, quines han estat les freqüències i el grau d’aplicació de les dinàmiques i de les estructures cooperatives que conformen el programa aplicat.cat
dc.description.abstractThis study is an examination of the diferent spheres of action that build the CA/AC Programme. Furthermore, the research explains the diferent stages of development of the form B of this Programme. The modality B has been implemented during the academic year 2010/11 in several schools belonging to Berritzegunes (Guipúzcoa). The practice provided data to make a quantitative analysis of spheres A and B. Likewise, frequency and degree of implementation of the cooperative dynamics composing the programme, can be analyzed with graphs.eng
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent77 p.
dc.language.isocat
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.otherCooperació educativa
dc.subject.otherAprenentatge -- Treball en equip
dc.subject.otherEnsenyament -- Treball en equip
dc.subject.otherEscoles -- País Basc
dc.titleAnàlisi de l'etapa d'introducció del programa CA/AC a centres del Berritzegune de Guipúscoa
dc.title.alternativeAnálisis de la etapa de introducción del programa CA/AC en centros del Berritzegune de Guipúzcoa
dc.title.alternativeAnalysis of the introduction stage of the program CA/AC in educational centers of the counseling services from Gipuzkoa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.description.versionDirector/a: Pere Pujolàs Maset
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint