Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributorUniversitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
dc.contributor.authorNavarro Güere, Héctor
dc.contributor.authorFoglia, Efraín
dc.contributor.authorContreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)
dc.contributor.authorMateos Rusillo, Santos M. (Santos Miguel)
dc.contributor.authorGifreu Castells, Arnau
dc.contributor.authorMassana Molera, Eulàlia
dc.contributor.authorGarcía Medina, Irene
dc.contributor.authorMolina García, Míriam
dc.contributor.authorRoman Coy, David
dc.contributor.authorPereira Correia, Pedro Álvaro
dc.contributor.authorAguado, Juan Miguel
dc.contributor.authorBalboni, Gian Paolo
dc.contributor.authorHildebrand, Hermes Renato
dc.contributor.authorEguía, José Luis
dc.contributor.authorFarias Coelho, Patrícia Margarida
dc.contributor.authorLiussi Depaoli, Armando
dc.date.accessioned2012-05-03T07:03:15Z
dc.date.available2012-05-03T07:03:15Z
dc.date.created2012
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-84-695-3069-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1797
dc.description.abstractLa comunicació mòbil és un dels temes de més actualitat en diferents fòrums, des de diferents perspectives. Espanya juga un paper important per les dinàmiques i l’evolució del seu mercat. En aquest sentit, el nostre país ofereix un interès específic per l'amplitud del seu parc de dispositius 3G (el segon d'Europa, després d'Itàlia) i per la intensitat del desenvolupament de xarxes socials mòbils, a més de per la creixent implicació d'empreses en la producció i distribució de continguts mòbils. Com va passar amb Internet, es tracta d’un procés d'innovació pel qual els formats de contingut, les pràctiques de consum i els models de negoci característics de la televisió i la xarxa, per exemple, s'adapten, primer, al nou mitjà, per a després desenvolupar formes i models específics que aprofiten les potencialitats de personalització, geolocalització i conectivitat ubiqua.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent168 p.ca_ES
dc.language.isocat
dc.publisherUniversitat de Vicca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherTelefonia mòbil -- Aspectes socialsca_ES
dc.subject.otherComunicació i culturaca_ES
dc.titleMobile Communication 2012 : Experiències i recerques sobre comunicació mòbilca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir