Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorParramon, Ramon
dc.contributor.authorCirugeda, Santiago
dc.contributor.authorAmasté
dc.contributor.authorCanudas, Jordi
dc.contributor.authorMartín, Josep-Maria
dc.contributor.authorGiocolli, Luca
dc.contributor.authorSinapsis
dc.contributor.authorPlana, Tanit
dc.contributor.authorSolé Coromina, Laia
dc.contributor.authorDemocracia
dc.date.accessioned2025-06-27T12:42:19Z
dc.date.created2025-06
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationParramon, R. (ed), Sole, L., Cirugeda, S., Amasté, Canudas, J., Martin, J., Giocolli, L., Sinapsis, Plana, T. (2010) Catalitzadors: Art, Educació i Territori. Barcelona: Eumo Editorial i Arts Santa Mònicaca
dc.identifier.isbn9788497663939ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180254
dc.descriptionNomés disponible la cobertaca
dc.description.abstractAccions Reversibles fou una activitat en tres temps, iniciada el 2008, que plantejava una reflexió sobre la producció artística i el seu rol educatiu. Catalitzadors és la tercera part del projecte. En les pràctiques que planteja, els artistes, arquitectes, creadors o gestors culturals actuen de catalitzadors d'una situació, d'un espai, d'un servei o, en definitiva, de llocs comuns. Llocs d'activitats no vinculades a la creació, però on batega una possibilitat detectada per aquests creadors.ca
dc.format.extent1 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherEumoca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherArtca
dc.subject.otherEducacióca
dc.subject.otherArt modern
dc.titleCatalitzadors : art, educació, territorica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Files in this item

 

This document contains embargoed files indefinitely

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint