Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorBayés Gavilà, Gerard
dc.date.accessioned2025-07-22T07:01:23Z
dc.date.available2025-07-22T07:01:23Z
dc.date.created2025-05-01
dc.date.issued2025-05-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180335
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquesta recerca analitza l’impacte de la intel·ligència artificial en l’opinió esportiva dels mitjans de comunicació escrits, amb especial atenció a la percepció que en té la Generació Z. A més, s’analitza el valor únic de la veu humana en l’àmbit de l’opinió i es dona resposta a una aproximació crítica de la convivència entre el periodisme i les màquines, en un moment en què la IA comença a tenir un paper actiu en la producció de peces escrites. Per aquesta raó, gràcies a la consulta d’articles, la creació de la revista, l’enquesta i diverses entrevistes amb professionals del sector s’arriba a una conclusió final de quina és la relació que hi ha entre els dos punts claus de la recerca.ca
dc.description.abstractEsta investigación analiza el impacto de la inteligencia artificial en la opinión deportiva de los medios de comunicación escritos, con especial atención a la percepción que tiene la Generación Z. Además, se analiza el valor único de la voz humana en el ámbito de la opinión y da respuesta a una aproximación crítica de la convivencia entre el periodismo y las máquinas, en un momento en que la IA comienza en la IA. Por esta razón, gracias a la consulta de artículos, la creación de una revista, la encuesta y diversas entrevistas con profesionales del sector se llega a una conclusión final de cuál es la relación que existe entre los dos puntos clave de la investigación.ca
dc.description.abstractThis research analyzes the impact of artificial intelligence on sports opinion in the written media, with special attention to the perception of Generation Z. In addition, the unique value of the human voice in the field of opinion is analyzed and responds to an approach to the critique of coexistence at a time when coexistence begins to play a role in written pieces. For this reason, thanks to the consultation of articles, the creation of a magazine, the survey and several interviews with professionals in the sector, a final conclusion is reached on what is the relationship between the two key points of the research.ca
dc.format.extent84 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherIntel·ligència artificialca
dc.subject.otherGeneració Zca
dc.subject.otherMitjans de comunicació de massaca
dc.titleOpinió esportiva i intel·ligència artificial: una rivalitat?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint