Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorBerenguer Antoja, Blanca
dc.contributor.authorEscudé Pujol, Montserrat
dc.date.accessioned2025-07-22T11:45:34Z
dc.date.available2025-07-22T11:45:34Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180339
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractLa comunicació i el màrqueting esportiu, especialment a través de les xarxes socials, són eines fonamentals per al creixement, la visibilitat i la sostenibilitat del futbol femení. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar la influència del màrqueting esportiu i la comunicació de dos clubs recreatius i un club professional de futbol femení i comparar-los entre ells. La metodologia utilitzada inclou una revisió literària dins d’un disseny descriptiu i una anàlisi mixta amb entrevistes a tres Community Managers dels clubs i en qüestionaris a part de la seva audiència. Els resultats obtinguts indiquen els aspectes que tenen en compte i els reptes a què s’enfronten els clubs i, la manera com ho reben les jugadores com a part de la seva audiència. En conclusió, aquest treball destaca que la diferència entre els clubs professionals i els recreatius de futbol femení rau en la diferència de recursos, però no és tan determinant com un contingut de qualitat i una estratègia ben definida per tal de connectar amb l’audiència.ca
dc.description.abstractSports marketing and communication, especially through social media, are fundamental tools for the growth, visibility and sustainability of women's football. The main goal of this paper is to analyse the influence of sports marketing and communication of two recreational clubs and a professional women's football club and to compare them with each other. The methodology used includes a literature review within a descriptive design and a mixed analysis based on interviews with three Community Managers of the clubs and separate questionnaires of their audience. The results obtained indicate the aspects they consider and the challenges faced by the clubs and the way they are received by the players as part of their audience. In conclusion, this work highlights that the difference between professional and recreational women's football clubs lies in the difference in resources but is not as decisive as quality content and a well-defined strategy to connect with the audience.ca
dc.format.extent93 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMàrquetingca
dc.subject.otherComunicacióca
dc.subject.otherInstagramca
dc.subject.otherFutbol femeníca
dc.titleEstratègia comunicativa i de màrqueting a Instagram. Anàlisi comparativa entre clubs de futbol femení i el seu impacte en l’audiència i la visibilitatca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint