Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPorta Sabaté, Eva
dc.date.accessioned2025-07-23T06:54:49Z
dc.date.available2025-07-23T06:54:49Z
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180341
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Grau analitza la gestió dels conflictes a l’aula d’educació física, destacant-ne les causes, les tipologies i les estratègies aplicades pels docents per prevenir-los i resoldre’ls. Mitjançant una revisió del marc teòric i l’anàlisi d’una entrevista qualitativa, s’aborden conflictes derivats de factors com la competitivitat, les normes del joc, les diferències d’habilitats físiques i els estereotips de gènere. Els resultats mostren que el joc cooperatiu, la mediació i l’educació emocional són eines clau per transformar el conflicte en una oportunitat pedagògica. Aquest treball destaca la necessitat d’una formació docent específica per gestionar aquestes situacions i contribuir a la creació d’un clima d’aprenentatge inclusiu i positiu.ca
dc.description.abstractThis Final Degree Project analyzes conflict management in physical education classes, focusing on the causes, types, and strategies teachers use to prevent and resolve these situations. Through a review of the theoretical framework and an analysis of a qualitative interview, the study examines conflicts arising from factors such as competitiveness, game rules, differences in physical abilities, and gender stereotypes. The results reveal that cooperative play, mediation, and emotional education are key tools to transform conflicts into pedagogical opportunities. This work highlights the need for specific teacher training to address these situations and foster an inclusive and positive learning environment.ca
dc.format.extent44 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherGestió de conflictes--Ensenyamentca
dc.subject.otherEducació emocionalca
dc.subject.otherEnsenyamentca
dc.titleAnàlisi dels conflictes a l’aula d’educació físicaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix