Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPey Alsina, Aina
dc.date.accessioned2025-07-23T11:11:03Z
dc.date.available2025-07-23T11:11:03Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180344
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractThis study explores the presence of Code Switching in English as a Foreign Language (EFL) classrooms of very young learners. The main objective was to determine if the first language (L1) is used or not when teaching English nowadays. Furthermore, it investigates whether this practice is beneficial or detrimental, and how it is implemented, with an emphasis on identifying its optimal use. A questionnaire was administered involving various teachers in order to gather data, aiming to assess both L1 presence in schools and attitudes towards it. Results indicate a high percentage of Code Switching use in EFL classrooms of very young learners, alongside generally positive and open attitudes among educators towards this methodology, as they cited multiple pedagogical advantages. The study concludes that L1 plays a meaningful role in foreign language learning; nevertheless there is a delicate balance between its benefits and drawbacks. Its use has to be carefully and efficiently approached in order to enhance language learning.ca
dc.description.abstractAquest estudi explora la presència de l’alternança de Codi (Code Switching en anglès) en l’ensenyament d’anglès com a llengua estrangera (EFL) amb alumnes d’infantil. L’objectiu principal és determinar si s’utilitza o no la primera llengua (L1) en l’ensenyament de l’anglès actualment. A més, s’investiga si aquesta pràctica és beneficiosa o perjudicial, i com s’implementa, posant èmfasi en identificar-ne l’ús òptim. Es va administrar un qüestionari a diversos docents per recollir dades, amb la intenció d’avaluar tant la presència de la L1 a les escoles com les actituds envers aquesta. Els resultats indiquen un alt percentatge d’ús de l’alternança de codi a les aules d’anglès amb infants en edats primerenques, juntament amb actituds generalment positives i obertes per part dels educadors envers aquesta metodologia, ja que en van destacar múltiples avantatges pedagògics. L’estudi conclou que la L1 té un paper significatiu en l’aprenentatge de llengües estrangeres; tanmateix, cal trobar un equilibri acurat entre els seus beneficis i inconvenients. El seu ús ha de ser enfocat amb cura i eficàcia per tal de potenciar l’aprenentatge de la llengua.ca
dc.format.extent94 p.ca
dc.language.isoengca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherLlengua maternaca
dc.subject.otherEducació infantilca
dc.subject.otherAnglès--Ensenyamentca
dc.titleUse of L1 in english as a foreign language classroom for very young learnersca
dc.title.alternativeFinal Dissertation Project of a Double Degree in Early Childhood Education and Primary Education (minoring in English)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir