Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorFernández Verdaguer, Clàudia
dc.contributor.authorTresserra García, Alba
dc.date.accessioned2025-07-23T11:28:05Z
dc.date.available2025-07-23T11:28:05Z
dc.date.created2025-05-01
dc.date.issued2025-05-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180345
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractOral communication is essential for developing English language proficiency in the youngest learners. However, it often receives less attention than reading and writing skills in primary classrooms. Recognising this fact, this study aims to design a complete teaching guide, accompanied by a resource bank, with the intention of helping to improve the acquisition of oral English language skills, specifically within the first cycle of primary school. To achieve this aim, the resources included in the guide are carefully prepared, starting from a base of relevant previous readings and following the guidelines established in the current Catalan curriculum. In addition, this study incorporates research data collected from a questionnaire distributed to primary English teachers. This questionnaire reflects actual practice in English language teaching, which helps to make the resources developed relevant in real classroom contexts. The study recognises the challenges associated with early English language acquisition and supports the prioritisation of oral communication as a key skill. It highlights the essential role of the teacher in fostering oral language development through effective oral English language teaching with engaging activities. To sum up, this paper aims to contribute and intervene in the field of oral English teaching.ca
dc.description.abstractLa comunicació oral és essencial per desenvolupar el domini de la llengua anglesa als alumnes més joves. Tanmateix, sovint rep menys atenció que les habilitats de lectura i escriptura a les aules de primària. Reconeixent aquest fet, aquest estudi pretén dissenyar una guia didàctica completa, acompanyada d'un banc de recursos, amb la intenció d'ajudar a millorar l'adquisició de les destreses orals de la llengua anglesa, concretament dins del primer cicle de primària. Per aconseguir aquest objectiu, els recursos inclosos en la guia estan elaborats amb cura, partint d'una base de lectures prèvies rellevants i seguint les pautes establertes al currículum català vigent. A més, aquest estudi incorpora dades de recerca recollides a partir d'un qüestionari distribuït a mestres d'anglès de primària. Aquest qüestionari reflecteix la pràctica real en l'ensenyament de l'anglès, cosa que ajuda a fer que els recursos desenvolupats siguin rellevants en contextos reals d'aula. L'estudi reconeix els reptes associats a l'adquisició primerenca de la llengua anglesa i sosté la priorització de la comunicació oral com a destresa clau. Destaca el paper essencial del mestre a l'hora de fomentar el desenvolupament del llenguatge oral mitjançant un ensenyament eficaç de la llengua anglesa oral amb activitats atractives. En resum, aquest treball pretén contribuir i intervenir al camp de l'ensenyament oral de l'anglès.ca
dc.format.extent66 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherComunicació oralca
dc.subject.otherEnsenyament primarica
dc.subject.otherAnglès--Ensenyamentca
dc.titleDevelopment of Oral English in the Primary School Classroom: A Teaching Guide for the First Cycleca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix