Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorNoguera Castany, Àlex
dc.date.accessioned2025-07-24T09:23:55Z
dc.date.available2025-07-24T09:23:55Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180350
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractLa investigació analitza quins són els coneixements dels mestres sobre el TDAH en les aules de la comarca d’Osona i si aquests es poden identificar mitjançant un instrument validat. L’enquesta s’ha validat a partir de tres professionals del sector educatiu i psicològic. Pel que fa a les dades recollides de l’enquesta, aquesta ha comptat amb 75 participants que han contestat de manera anònima. El qüestionari s’ha organitzat en tres dimensions, la cultural, el coneixement del TDAH i la resposta educativa. Els resultats s’han extret de manera quantitativa i qualitativa i mostren que el coneixement és bàsic i que la solució passa per formació de qualitat a les universitats, disminució de les ràtios i augment de la plantilla de professionals.ca
dc.description.abstractThe research examines what teachers knowledge about ADHD in classrooms in the district of Osona and whether they can be identified by means of a validated instrument. The survey was validated by three professionals in the educational and psychological sectors. The data collected in the survey included 75 participants who responded anonymously. The questionnaire has been organized in three dimensions, cultural, ADHD knowledge and educational response. The results have been drawn up in quantitative and qualitative terms and show that knowledge is basic and that the solution lies in quality training at universities, a reduction in the ratios and an increase in the number of professionals.ca
dc.format.extent41 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherTrastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitatca
dc.subject.otherEducació inclusivaca
dc.subject.otherMestresca
dc.titleQuin coneixement tenen els mestres sobre TDAH en infants a les aules de primària? Es poden identificar mitjançant un instrument validat?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint