Mostrar el registro sencillo del ítem
Quin coneixement tenen els mestres sobre TDAH en infants a les aules de primària? Es poden identificar mitjançant un instrument validat?
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Noguera Castany, Àlex | |
dc.date.accessioned | 2025-07-24T09:23:55Z | |
dc.date.available | 2025-07-24T09:23:55Z | |
dc.date.created | 2025-05-19 | |
dc.date.issued | 2025-05-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180350 | |
dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | La investigació analitza quins són els coneixements dels mestres sobre el TDAH en les aules de la comarca d’Osona i si aquests es poden identificar mitjançant un instrument validat. L’enquesta s’ha validat a partir de tres professionals del sector educatiu i psicològic. Pel que fa a les dades recollides de l’enquesta, aquesta ha comptat amb 75 participants que han contestat de manera anònima. El qüestionari s’ha organitzat en tres dimensions, la cultural, el coneixement del TDAH i la resposta educativa. Els resultats s’han extret de manera quantitativa i qualitativa i mostren que el coneixement és bàsic i que la solució passa per formació de qualitat a les universitats, disminució de les ràtios i augment de la plantilla de professionals. | ca |
dc.description.abstract | The research examines what teachers knowledge about ADHD in classrooms in the district of Osona and whether they can be identified by means of a validated instrument. The survey was validated by three professionals in the educational and psychological sectors. The data collected in the survey included 75 participants who responded anonymously. The questionnaire has been organized in three dimensions, cultural, ADHD knowledge and educational response. The results have been drawn up in quantitative and qualitative terms and show that knowledge is basic and that the solution lies in quality training at universities, a reduction in the ratios and an increase in the number of professionals. | ca |
dc.format.extent | 41 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat | ca |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca |
dc.subject.other | Mestres | ca |
dc.title | Quin coneixement tenen els mestres sobre TDAH en infants a les aules de primària? Es poden identificar mitjançant un instrument validat? | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess |