Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorTarrada Camañes, Lucas
dc.date.accessioned2025-07-24T11:30:04Z
dc.date.available2025-07-24T11:30:04Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180354
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau (TFG) investiga la relació entre les barreres en l’aprenentatge i els tipus de diàleg (exploratori, disputatiu i acumulatiu) que estableixen les nenes i els nens en activitats d’aprenentatge basades en el joc (ABJ), concretament en un escpae room fet pel projecte anomenat AIGUACCIÓ, coordinat pel grup de recerca en construcció de coneixement (GERCC) amb el suport de la Fundación Española de la ciencia y tecnologia (FCT - 23 -19084). La finalitat amb la qual es porta a terme el treball és per comprendre com millorar les pràctiques educatives per garantir una participació equitativa i significativa per part de tot l’alumnat, fent especial èmfasi en la ciència com a eina de pensament crític dins d’un marc inclusiu.ca
dc.description.abstractThis Final Degree Project (TFG) investigates the relationship between barriers to learning and the types of dialogue (exploratory, disputative and cumulative) that girls and boys establish in game-based learning activities (ABJ), specifically in an escape room made by the project called AIGUACCIÓ, coordinated by the research group on knowledge construction (GERCC) with the support of the Spanish Foundation for Science and Technology (FCT - 23 -19084). The purpose of the work is to understand how to improve educational practices to guarantee equitable and meaningful participation by all students, with special emphasis on science as a tool for critical thinking within an inclusive framework.ca
dc.format.extent74 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEducació inclusivaca
dc.subject.otherJocs educatiusca
dc.subject.otherPensament críticca
dc.titleQuina és la relació que hi ha entre les barreres en l’aprenentatge i els tipus de diàleg que fan les nenes i els nens en els aprenentatges basats en el joc?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir