Mostra el registre parcial de l'element
Anàlisi i creació d’un banc de recursos educatiu inclusiu
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Compte Catot, Marcel | |
dc.date.accessioned | 2025-07-24T11:45:07Z | |
dc.date.available | 2025-07-24T11:45:07Z | |
dc.date.created | 2025-05-19 | |
dc.date.issued | 2025-05-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180355 | |
dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | Actualment, a Catalunya, hi ha una gran proposta de bancs de recursos per a poder obtenir materials per a treballar a l’aula. Tot i això, els bancs molt sovint no resulten útils, ja sigui per la dificultat de trobar allò que un busca o per la poca qualitat que ofereixen. Especialment amb les xarxes socials, cada dia més docents opten per buscar allà activitats que els puguin servir amb l’alumnat en lloc de cercar a portals web. Per tant, existeix una manca de qualitat de materials i dels mateixos bancs de recursos. Així doncs, aquest treball de final de grau, pretén fer una anàlisi de diferents bancs de recursos catalans per descobrir-ne les mancances i dissenyar un prototip que pensi més en el docent que l’utilitza. Tot això tenint en compte la inclusió, la visió pedagògica que el Departament d’Educació va fer tangible amb el decret l’any 2017. | ca |
dc.description.abstract | Currently, in Catalonia, there is a large proposal of resource banks to obtain materials to work with in the classroom. However, banks are often not useful, either because of the difficulty of finding what one is looking for or because of the poor quality they offer. Especially with social networks, more and more teachers choose to look there for activities that can be useful with students instead of searching on web portals. Therefore, there is a lack of quality of materials and of the resource banks themselves. Therefore, this final degree project aims to carry out an analysis of different Catalan resource banks to discover their shortcomings and design a prototype that thinks more about the teacher who uses it. All this taking into account inclusion, the pedagogical vision that the Department of Education made tangible with the decree in 2017. | ca |
dc.format.extent | 72 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
dc.subject.other | Alumnes | ca |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca |
dc.subject.other | Portals d'Internet | ca |
dc.title | Anàlisi i creació d’un banc de recursos educatiu inclusiu | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess |