Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSánchez Montull, Sílvia
dc.date.accessioned2025-07-25T09:01:18Z
dc.date.available2025-07-25T09:01:18Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180360
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball analitza les barreres i facilitadors per a la inclusió educativa a partir de la història de vida d’un infant de set anys amb necessitats específiques de suport educatiu. L’escola i la família han estat agents clau en el desenvolupament de l’estudi, ja que la metodologia escollida permet aproximar-se a la realitat de l’infant des d’una perspectiva personalitzada i contextualitzada. Per recollir les seves veus, s’han realitzat entrevistes a la mare, a la tutora i a la mestra d’educació especial, les quals s’han complementat amb observacions a l’aula, un diari de camp i una activitat significativa protagonitzada per l’infant, que ha permès incloure la seva veu dins la recerca. L’objectiu principal és identificar les barreres i els suports que han marcat el recorregut educatiu d’aquest nen, posant especial èmfasi en com la convivència escolar incideix en la seva participació i aprenentatge. Amb aquest estudi, es pretén també visibilitzar un cas real d’un diagnòstic poc conegut, amb l’objectiu de contribuir a una resposta educativa més flexible i adaptada a la diversitat present a les aules.ca
dc.description.abstractThis study analyzes the barriers and facilitators to educational inclusion based on the life story of a seven-year-old child with specific educational support needs. The school and the family have been key agents in the development of the study, since the chosen methodology allows approaching the infant's reality from a personalized and contextualized perspective. In order to gather their views, interviews were conducted with the mother, the tutor and the special education teacher, which were complemented with classroom observations, a field diary and a significant activity led by the child, which allowed the inclusion of his voice in the research. The main objective is to identify the barriers and supports that have marked the educational path of this child, with special emphasis on how school coexistence affects his participation and learning. With this research, it is also intended to make visible a real case of a little known diagnosis, with the aim of contributing to a more flexible educational response adapted to the diversity present in the classroom.ca
dc.format.extent120 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEducació inclusivaca
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca
dc.subject.otherEtnologia--Mètodes biogràficsca
dc.titleBarreres i facilitadors per a la participació i l’aprenentatge a través d’una història de vidaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint