Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPallàs Franquesa, Marc
dc.date.accessioned2025-07-31T09:51:37Z
dc.date.available2025-07-31T09:51:37Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180377
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball presenta una anàlisi comparativa de l’educació física en dues escoles situades en contextos diferents: una a Catalunya i l’altra al Nepal. L’objectiu general és comparar l’ensenyament d’aquesta matèria en ambdós territoris a través d’una fonamentació teòrica i l’ús d’instruments d’anàlisi adequats. Els objectius específics inclouen descriure les principals dificultats que s'enfronten els docents d’educació física al Nepal, basant-se en l’experiència adquirida durant les pràctiques, així com examinar els recursos materials i humans disponibles en ambdós contextos educatius. A més, el treball es fonamenta en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) 3, 4 i 5, amb la finalitat de promoure una bona salut i benestar, garantir una educació de qualitat i fomentar la igualtat de gènere tant a Catalunya com al Nepal. La metodologia emprada combina observació directa de les classes, entrevistes amb docents, i l’anàlisi de documents curriculars. Els resultats mostren diferències significatives en la infraestructura, els recursos disponibles i la percepció de l’educació física.ca
dc.description.abstractThis study presents a comparative analysis of physical education in two schools from different contexts: one in Catalonia and the other in Nepal. The general objective is to compare how this subject is taught in both regions through theoretical foundations and analytical instruments. The specific objectives include describing the main challenges faced by physical education teachers in Nepal, based on practical experience, and examining the material and human resources available for teaching in both contexts. Additionally, the study aligns with Sustainable Development Goals (SDGs) 3, 4, and 5, aiming to promote good health and well-being, ensure quality education, and foster gender equality in both Catalonia and Nepal. The methodology combines direct class observation, interviews with teachers, and curriculum analysis. The results highlight significant differences in infrastructure, available resources, and perceptions of physical education.ca
dc.format.extent50 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.relation.ispartofCurs 2024-2025ca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEducació físicaca
dc.subject.otherCurrículums (Ensenyament)ca
dc.titleComparació de l’educació física entre Catalunya i Nepalca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint