Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua i la Literatura
dc.contributor.authorCanals Botines, Mireia
dc.contributor.authorRomero Mas, Montse
dc.date.accessioned2025-09-03T10:43:59Z
dc.date.created2025-09
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationCanals-Botines, M., Romero-Mas, M. (2024). The process of integrating the gender perspective in a health research project. A case study: REsicovid-19. Dins M. Santamaria Sancho, V. Dasí Fernández, M. Herrero de la Fuente (Eds.), erspectivas para la visibilización del género (p. 67-78). Berlin.ca
dc.identifier.isbn9783631933367ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180426
dc.format.extent19 p.ca
dc.language.isoengca
dc.publisherPeter Langca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherIdentitat de gènereca
dc.titleThe process of integrating the gender perspective in a health research project. A case study: REsicovid-19ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01
dc.subject.udc3ca


Fitxers en aquest element

Aquest document conté fitxers embargats indefinidament

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix