Mostrar el registro sencillo del ítem
Introducing english as a foreign language through nursery rhymes to very young learners
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Voserrais Montardit, Aina | |
dc.date.accessioned | 2025-09-08T11:30:45Z | |
dc.date.created | 2025-05-05 | |
dc.date.issued | 2025-05-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180447 | |
dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | Ensenyar EFL a aprenents molt joves requereix implicació i recursos significatius. Les cançons infantils donen suport a la introducció de l'anglès mitjançant el ritme, la repetició i el joc. Aquest estudi es basa en l'eficàcia de les cançons infantils com a eina per ensenyar anglès a alumnes molt joves. Per donar resposta a la meva pregunta de recerca, la metodologia de recerca inclou tres eines; una revisió de documents, observacions a l'aula de dos grups d’I5 i entrevistes a mestres d'anglès d'educació infantil. Aquest estudi es basa en la recerca acadèmica a través d'articles, llibres i documents acadèmics. Els resultats posen de manifest els clars beneficis de les cançons infantils, oferint una manera natural de familiaritzar-se amb els sons anglesos i fomentar la motivació, gràcies a l'observació d'una situació de context real i als reptes del professorat i la percepció de la seva implementació. | ca |
dc.description.abstract | Teaching EFL to Very Young Learners requires engagement and meaningful resources. Nursery rhymes support the introduction to English through rhythm, repetition, and play. This study relies on the effectiveness of nursery rhymes as a tool for teaching English to Very Young Learners. To answer my research question, the research methodology includes three tools: a document review, classroom observations of two I5 groups, and interviews with early childhood English teachers. This study is based on academic research through articles, books, and academic documents. The results highlight the clear benefits of nursery rhymes, offering a natural way of becoming familiar with English sounds as well as fostering motivation, thanks to the observations of a real-context situation and teachers’ challenges and perception of their implementation | ca |
dc.format.extent | 52 p. | ca |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca |
dc.subject.other | Cançons infantils | ca |
dc.subject.other | Anglès -- Ensenyament | ca |
dc.subject.other | Professors | ca |
dc.title | Introducing english as a foreign language through nursery rhymes to very young learners | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.embargo.terms | forever | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/closedAccess | |
dc.date.embargoEnd | 9999-01-01 |
Ficheros en el ítem
Este documento contiene ficheros embargados indefinidamente