Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorVoserrais Montardit, Aina
dc.date.accessioned2025-09-08T11:30:45Z
dc.date.created2025-05-05
dc.date.issued2025-05-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180447
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractEnsenyar EFL a aprenents molt joves requereix implicació i recursos significatius. Les cançons infantils donen suport a la introducció de l'anglès mitjançant el ritme, la repetició i el joc. Aquest estudi es basa en l'eficàcia de les cançons infantils com a eina per ensenyar anglès a alumnes molt joves. Per donar resposta a la meva pregunta de recerca, la metodologia de recerca inclou tres eines; una revisió de documents, observacions a l'aula de dos grups d’I5 i entrevistes a mestres d'anglès d'educació infantil. Aquest estudi es basa en la recerca acadèmica a través d'articles, llibres i documents acadèmics. Els resultats posen de manifest els clars beneficis de les cançons infantils, oferint una manera natural de familiaritzar-se amb els sons anglesos i fomentar la motivació, gràcies a l'observació d'una situació de context real i als reptes del professorat i la percepció de la seva implementació.ca
dc.description.abstractTeaching EFL to Very Young Learners requires engagement and meaningful resources. Nursery rhymes support the introduction to English through rhythm, repetition, and play. This study relies on the effectiveness of nursery rhymes as a tool for teaching English to Very Young Learners. To answer my research question, the research methodology includes three tools: a document review, classroom observations of two I5 groups, and interviews with early childhood English teachers. This study is based on academic research through articles, books, and academic documents. The results highlight the clear benefits of nursery rhymes, offering a natural way of becoming familiar with English sounds as well as fostering motivation, thanks to the observations of a real-context situation and teachers’ challenges and perception of their implementationca
dc.format.extent52 p.ca
dc.language.isoengca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherCançons infantilsca
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca
dc.subject.otherProfessorsca
dc.titleIntroducing english as a foreign language through nursery rhymes to very young learnersca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Files in this item

This document contains embargoed files indefinitely

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint