Quina importància té el vincle entre educador/a i educand al moment d’arribar en el recurs crae
View/Open
This document contains embargoed files indefinitely
Author
Other authors
Publication date
2025-05-19Abstract
Aquest Treball de Final de Grau mostra una recerca sobre la importància que té el
vincle entre educador/a i educand dins d’un recurs CRAE. S’ha emprat una
metodologia d’investigació qualitativa, mitjançant, entrevistes semiestructurades, per
aprofundir en el concepte de vincle i la seva importància en l’atenció als infants i
adolescents del CRAE. Els resultats d’aquesta recerca han mostrat que els educadors
i les educadores socials donen molta importància en el vincle per poder conèixer i
acompanyar als infants i adolescents partint de les seves pròpies eines, estratègies i
vivències. Les conclusions que s’han pogut extreure d’aquest treball, han sigut que el
vincle és molt important mantenir-lo entre educador/a i educand dins d’un CRAE. La
figura de l’educador/a social és essencial perquè un infant se senti acollit a l’hora
d’arribar en el recurs CRAE.
This Final Degree Project presents research on the importance of the bond between
educator and child/adolescent within a CRAE (Residential Care Home for Children
and Adolescents) resource. A qualitative research methodology was employed, using
semi-structured interviews to delve into the concept of the bond and its significance in
the care of children and adolescents in CRAEs. The results of this research have
shown that social educators place great importance on the bond to be able to
understand and support children and adolescents, drawing on their own tools,
strategies, and experiences. The conclusions drawn from this work indicate that
maintaining a strong bond between educator and child/adolescent within a CRAE is
crucial. The role of the social educator is essential for a child to feel welcomed upon
arrival at the CRAE resource
Document Type
Project / Final year job or degree
Document version
Published version
Language
Catalan
Pages
83 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en Educació Social [115]
Rights
Tots els drets reservats