Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorGuixeras Samitier, Júlia
dc.date.accessioned2025-09-10T13:31:01Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180461
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau mostra una recerca sobre la importància que té el vincle entre educador/a i educand dins d’un recurs CRAE. S’ha emprat una metodologia d’investigació qualitativa, mitjançant, entrevistes semiestructurades, per aprofundir en el concepte de vincle i la seva importància en l’atenció als infants i adolescents del CRAE. Els resultats d’aquesta recerca han mostrat que els educadors i les educadores socials donen molta importància en el vincle per poder conèixer i acompanyar als infants i adolescents partint de les seves pròpies eines, estratègies i vivències. Les conclusions que s’han pogut extreure d’aquest treball, han sigut que el vincle és molt important mantenir-lo entre educador/a i educand dins d’un CRAE. La figura de l’educador/a social és essencial perquè un infant se senti acollit a l’hora d’arribar en el recurs CRAE.ca
dc.description.abstractThis Final Degree Project presents research on the importance of the bond between educator and child/adolescent within a CRAE (Residential Care Home for Children and Adolescents) resource. A qualitative research methodology was employed, using semi-structured interviews to delve into the concept of the bond and its significance in the care of children and adolescents in CRAEs. The results of this research have shown that social educators place great importance on the bond to be able to understand and support children and adolescents, drawing on their own tools, strategies, and experiences. The conclusions drawn from this work indicate that maintaining a strong bond between educator and child/adolescent within a CRAE is crucial. The role of the social educator is essential for a child to feel welcomed upon arrival at the CRAE resourceca
dc.format.extent83 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherCentres residencials d'acció educativaca
dc.subject.otherEducadors socialsca
dc.subject.otherEmocionsca
dc.titleQuina importància té el vincle entre educador/a i educand al moment d’arribar en el recurs craeca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Files in this item

This document contains embargoed files indefinitely

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint