Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPalma Collell, Júlia
dc.date.accessioned2025-09-15T08:40:41Z
dc.date.created2025-05-01
dc.date.issued2025-05-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180462
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractL'objectiu principal d'aquest Treball Final de Grau és reflexionar sobre la pràctica social i educativa mitjançant l'anàlisi de relats de vida, extrets de documents i visionats, i amb el suport d’una conversa amb la Maria, una educadora social d’Arrels Fundació. Amb una metodologia qualitativa, el treball adopta una aproximació reflexiva, interpretativa i crítica per visibilitzar les experiències de persones en situació de sense llar, destacant la discriminació i violència, tant institucional com social, que pateixen. També es reflexiona sobre el rol de l’educador/a social i el tipus d’acompanyament que pot afavorir la inclusió d’aquest col·lectiu. Les conclusions apunten a la necessitat d’una mirada més humana i comunitària i a la urgència de promoure canvis en les polítiques d’abordatge del sensellarisme.ca
dc.description.abstractThe main objective of this Final Degree Project is to reflect on social and educational practice through the analysis of life stories extracted from documents and recordings, supported by a conversation with Maria, a social educator from Arrels Fundació. Using a qualitative methodology, the project takes a reflective, interpretative, and critical approach to highlight the experiences of people facing homelessness, emphasizing the institutional and social discrimination and violence they endure. It also examines the role of social educators and the type of support that can facilitate the inclusion of this group. The conclusions underscore the need for a more human and community-centered perspective and highlight the urgency of advocating for policy changes in addressing homelessness.ca
dc.format.extent39 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherIndigentsca
dc.subject.otherInterseccionalitat (Sociologia)ca
dc.subject.otherMarginació socialca
dc.titleRelats de vida i intervenció social: Una mirada al sensellarisme a través del diàleg amb una educadora socialca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Files in this item

This document contains embargoed files indefinitely

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint