Casa Tarradellas. Tradició i innovació
Data de publicació
2010ISBN
978-84-96998-51-3
978-84-92956-16-6
Resum
CAS PRÀCTIC: Una de les estratègies que té l'empresa per posicionar-se en el mercat consisteix en l'aposta per la innovació. Casa Tarradellas és una de les empreses del sector agroalimentari que ha estat innovadora en la introducció de nous productes, tant en l'àmbit català com en l'espanyol. De fet, la innovació ha permès a Casa Tarradellas guanyar competitivitat en el sector, i alhora, diversificar els productes generats per l'empresa. La innovació forma part de la cultura empresarial de Casa Tarradellas.
NOTA PEDAGÒGICA: El cas de l'empresa Casa Tarradellas posa a l'abast dels estudiants un conjunt variat d'elements per a l'aprenentatge i l'aplicació pràctica de conceptes que s'estudien en l'àmbit de la gestió empresarial actual. Particularment, en les àrees de gestió estratègica, d'emprenedoria i innovació, i de màrqueting. Els conceptes de clúster i d'integració regional de la cadena de valor constitueixen una part important del marc explicatiu dels inicis i el creixement de l'empresa i aporten elements que potencien la reflexió dels estudiants i el debat sobre algunes particularitats de la relació entorn-empresa.
Tipus de document
Capítol o part de llibre
Llengua
Català
Paraules clau
Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica
Casa Tarradellas
Publicat per
Cambra de Comerç de Barcelona
Universitat de Vic
Publicat a
José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
Nota
Conté: Cas pràctic i Nota pedagògica
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Materials docents [20]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/