Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributorCorral Marfil, José A.
dc.contributorMorral Palacín, Noemí
dc.contributor.authorAramayo García, Alejandra Estella
dc.contributor.authorSabata, Anna
dc.date.accessioned2012-05-14T11:26:35Z
dc.date.available2012-05-14T11:26:35Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn978-84-92956-16-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1817
dc.descriptionConté: Cas pràctic i Nota pedagògicaca_ES
dc.description.abstractCAS PRÀCTIC: Una de les estratègies que té l'empresa per posicionar-se en el mercat consisteix en l'aposta per la innovació. Casa Tarradellas és una de les empreses del sector agroalimentari que ha estat innovadora en la introducció de nous productes, tant en l'àmbit català com en l'espanyol. De fet, la innovació ha permès a Casa Tarradellas guanyar competitivitat en el sector, i alhora, diversificar els productes generats per l'empresa. La innovació forma part de la cultura empresarial de Casa Tarradellas.ca_ES
dc.description.abstractNOTA PEDAGÒGICA: El cas de l'empresa Casa Tarradellas posa a l'abast dels estudiants un conjunt variat d'elements per a l'aprenentatge i l'aplicació pràctica de conceptes que s'estudien en l'àmbit de la gestió empresarial actual. Particularment, en les àrees de gestió estratègica, d'emprenedoria i innovació, i de màrqueting. Els conceptes de clúster i d'integració regional de la cadena de valor constitueixen una part important del marc explicatiu dels inicis i el creixement de l'empresa i aporten elements que potencien la reflexió dels estudiants i el debat sobre algunes particularitats de la relació entorn-empresa.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCambra de Comerç de Barcelonaca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic
dc.relation.isformatofReproducció digital del document publicat en format paper.
dc.relation.ispartofJosé A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEmpreses petites i mitjanes -- Planificació estratègicaca_ES
dc.subject.otherCasa Tarradellasca_ES
dc.titleCasa Tarradellas. Tradició i innovacióca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 
 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint