MIMCORD. La creació d'un "commodity"
Autor/a
Data de publicació
2010ISBN
978-84-96998-51-3
ISSN
978-84-92956-16-6
Resum
CAS PRÀCTIC: L'empresa que avui coneixem com a Mimcord, societat anònima, va ser creada a principis de la dècada dels seixanta per Sebastià Rovira Tenas, veí de Manlleu. Durant els primers anys de vida, l'empresa va ser coneguda com a SRT.
NOTA PEDAGÔGICA: L'objectiu bàsic del cas és que l'alumne faci una anàlisi sobre la situació de l'empresa MIMCORD i sigui capaç de presentar l'estratègia competitiva que l'empresa ha de seguir per tal d'assolir el lideratge del sector.
Tipus de document
Capítol o part de llibre
Llengua
Català
Paraules clau
Mimcord
Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica
Publicat per
Cambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vic
Publicat a
José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
Nota
Conté: Cas pràctic i Nota pèdagògica
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Materials docents [20]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/