MIMCORD. La creació d'un "commodity"
Autor/a
Fecha de publicación
2010ISBN
978-84-96998-51-3
ISSN
978-84-92956-16-6
Resumen
CAS PRÀCTIC: L'empresa que avui coneixem com a Mimcord, societat anònima, va ser creada a principis de la dècada dels seixanta per Sebastià Rovira Tenas, veí de Manlleu. Durant els primers anys de vida, l'empresa va ser coneguda com a SRT.
NOTA PEDAGÔGICA: L'objectiu bàsic del cas és que l'alumne faci una anàlisi sobre la situació de l'empresa MIMCORD i sigui capaç de presentar l'estratègia competitiva que l'empresa ha de seguir per tal d'assolir el lideratge del sector.
Tipo de documento
Capítulo o parte de libro
Lengua
Catalán
Palabras clave
Mimcord
Empreses petites i mitjanes -- Planificació estratègica
Publicado por
Cambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vic
Publicado en
José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
Nota
Conté: Cas pràctic i Nota pèdagògica
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Materials docents [20]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/