Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributorUniversitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
dc.contributor.authorNavarro Güere, Héctor
dc.contributor.authorContreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)
dc.contributor.authorGarcía Medina, Irene
dc.contributor.authorMassana Molera, Eulàlia
dc.contributor.authorGonzález Romo, Zahaira Fabiola
dc.date.accessioned2012-06-08T16:31:43Z
dc.date.available2012-06-08T16:31:43Z
dc.date.created2012-05
dc.date.issued2012-05
dc.identifier.isbn978-84-95757-82-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1836
dc.description.abstractLa investigació es centra en la visió dels mitjans de proximitat i el consum de d’aquests mitjans en el marc de la convergència digital a Catalunya. No és cap misteri l’aparició de nous hàbits de consum de continguts dels mitjans de comunicació nous i vells, on uns prefereixen, la premsa, la televisió i la ràdio, i d’altres amplien l’experiència i/o prefereixen la consulta de portals web, xarxes socials o continguts per internet a través de, dispositius mòbils, consoles de vídeojocs, etc. La recerca esta està dividida en dos grans blocs: per una banda, un estudi qualitatiu amb entrevistes en profunditat als responsables de mitjans comarcals sobre la seva visió com mitjà, i la seva trajectòria, i sobre els propis lectors, radiooients, i seguidors, ; i per l’altra banda, un quantitatiu mitjançant a partir d’una enquesta online a residents a Catalunya sobre el consum de mitjans. Les conclusions mostren una radiografia de l’actual ecosistema mediàtic a Catalunya.ca_ES
dc.description.abstractThe research focuses on the use of local media and media consumption in the context of digital convergence in Catalonia. The emergence of new consumption habits of content and new and old media where some prefer the press, television & radio, and others prefer to use websites, social networks, mobile devices & game consoles, etc is no surprise. The research is divided into two major groups: (1) A qualitative study with interviews of those responsible for regional media and through their use, experience on the readers, listeners and supporters, and (2) A quantitative online survey of residents in Catalonia on media consumption. The findings show a snapshot of the current media ecosystem in Catalonia.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent168 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vicca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherPremsa comarcalca_ES
dc.subject.otherDispositius mòbilsca_ES
dc.titleLa premsa comarcal i el consum de noves pantallesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint