Mostra el registre parcial de l'element
Les relacions interpersonals en l'educació física a l'ESO : anàlisi de dos casos
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Planas i Lozano, Ivet | |
dc.contributor.author | Soler i Sociats, Anna | |
dc.date.accessioned | 2013-01-11T13:07:31Z | |
dc.date.available | 2013-01-11T13:07:31Z | |
dc.date.created | 2012-05-10 | |
dc.date.issued | 2012-05-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/1983 | |
dc.description | Curs 2011-2012 | |
dc.description.abstract | Les relacions interpersonals en l’Educació Física a l’Educació Secundària Obligatòria constitueixen l’objecte d’estudi d’aquesta recerca qualitativa i transversal. Un procés d’investigació que pretén descriure, analitzar i interpretar els principals trets característics d’aquest marc relacional en l’àmbit de l’Educació Física; una matèria que presenta diferències estructurals i organitzatives significatives respecte la resta d’àrees curriculars. Professor, alumne i grup-classe esdevenen els tres actors protagonistes d’aquesta xarxa interactiva; on l’atenció es focalitza en l’anàlisi de dues tipologies de relacions: professor-alumne i alumne-alumne. A través de l’estudi de dos casos reals s’analitzen tres factors fonamentals i determinants en el procés relacional: estil d’ensenyament, rol adoptat i disponibilitat cap a les tasques; així com el factor resultant: l’ambient o clima d’aprenentatge. | ca_ES |
dc.description.abstract | Interpersonal relations in Physical Education in Secondary Education are the subject of this qualitative and cross-sectional research study. A research process that seeks to describe, analyse and interpret the main features of the relational framework in the field of Physical Education, a subject that has significant structural and organizational differences regarding other curricular areas. Teacher, student and class group become the three main actors in this interactive network, where attention is focused on the analysis of two types of relationships: teacher-student and student-student. Through the study of two real cases we analyse three key factors in determining the relational process: teaching style, role and availability taken into tasks, and the resulting factor: the environment or climate of learning. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 84 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Educació física | ca_ES |
dc.subject.other | Educació secundària obligatòria | ca_ES |
dc.subject.other | Relacions humanes | ca_ES |
dc.subject.other | Mestres i alumnes | ca_ES |
dc.subject.other | Aprenentatge, Aptitud per a l' | ca_ES |
dc.title | Les relacions interpersonals en l'educació física a l'ESO : anàlisi de dos casos | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |