Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPlanas i Lozano, Ivet
dc.contributor.authorSoler i Sociats, Anna
dc.date.accessioned2013-01-11T13:07:31Z
dc.date.available2013-01-11T13:07:31Z
dc.date.created2012-05-10
dc.date.issued2012-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1983
dc.descriptionCurs 2011-2012
dc.description.abstractLes relacions interpersonals en l’Educació Física a l’Educació Secundària Obligatòria constitueixen l’objecte d’estudi d’aquesta recerca qualitativa i transversal. Un procés d’investigació que pretén descriure, analitzar i interpretar els principals trets característics d’aquest marc relacional en l’àmbit de l’Educació Física; una matèria que presenta diferències estructurals i organitzatives significatives respecte la resta d’àrees curriculars. Professor, alumne i grup-classe esdevenen els tres actors protagonistes d’aquesta xarxa interactiva; on l’atenció es focalitza en l’anàlisi de dues tipologies de relacions: professor-alumne i alumne-alumne. A través de l’estudi de dos casos reals s’analitzen tres factors fonamentals i determinants en el procés relacional: estil d’ensenyament, rol adoptat i disponibilitat cap a les tasques; així com el factor resultant: l’ambient o clima d’aprenentatge.ca_ES
dc.description.abstractInterpersonal relations in Physical Education in Secondary Education are the subject of this qualitative and cross-sectional research study. A research process that seeks to describe, analyse and interpret the main features of the relational framework in the field of Physical Education, a subject that has significant structural and organizational differences regarding other curricular areas. Teacher, student and class group become the three main actors in this interactive network, where attention is focused on the analysis of two types of relationships: teacher-student and student-student. Through the study of two real cases we analyse three key factors in determining the relational process: teaching style, role and availability taken into tasks, and the resulting factor: the environment or climate of learning.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent84 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherEducació secundària obligatòriaca_ES
dc.subject.otherRelacions humanesca_ES
dc.subject.otherMestres i alumnesca_ES
dc.subject.otherAprenentatge, Aptitud per a l'ca_ES
dc.titleLes relacions interpersonals en l'educació física a l'ESO : anàlisi de dos casosca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix