Treballs de Fi de Grau: Envíos recientes
Mostrando ítems 161-180 de 2220
-
La inclusió a través de la Gamificació: una investigació-acció
(2024-05)El present Treball de Final de Grau consisteix en una investigació-acció de caràcter individual amb l’objectiu d’investigar la pregunta: Com afavorir la inclusió a partir de la Gamificació? Primerament, ... -
L'educació visual i plàstica en el desenvolupament socioemocional dels alumnes amb autisme.
(2024-05-10)Aquest treball parteix de la pregunta: “Com l’educació visual i plàstica pot afavorir el desenvolupament socioemocional de tot l’alumnat i més concretament, dels alumnes amb autisme durant el seu ... -
Quin valor dona la comunitat educativa als patis escolars?
(2024-05)El present estudi pretén explorar el valor que dona la comunitat educativa als patis escolars i analitzar la importància d'aquests en el context educatiu. Per a fer-ho s'han comparat dos centres ... -
Cap a la inclusió: Explorant metodologies activo-participatives a les Escoles Primàries
(2024-05-10)Aquest Treball de Fi Grau pretén explorar si les metodologies activo-participatives garanteixen la inclusió de tot l’alumnat. Per tal de poder donar resposta a l’objectiu d’aquest treball s’ha fet ... -
El paper del treball en xarxa en la inclusió educativa i social dels infants residents a un centre residencial d’acció educativa (CRAE)
(2024-05)El treball en xarxa esdevé clau en la inclusió. El present treball estudia la importància del treball en xarxa en relació amb la inclusió de la infància en situació de vulnerabilitat, com és el cas ... -
L'hort com a eix vertebrador de l’aprenentatge
(2024-05-10)L’hort té molts anys d’història, i per això ha tingut una gran evolució durant la seva trajectòria, fins al punt d’integrar-se en les escoles com a hort escolar. El següent treball doncs, es centra ... -
Aula al dia: Com són les aules de música?
(2024-05)Els espais d’aprenentatge musical escolars acullen el desenvolupament expressiu i creatiu de l’alumnat d’educació primària. Acostumen a ser espais polivalents i amb característiques diferents a la resta ... -
Realitat metodològica de la didàctica de la història a les escoles de primària de Mataró
(2024-05)This work focuses on making a description, based on interviews with primary school teachers, who have focused on knowing how the schools have adapted to the new current decree, with emphasis on the ... -
La participació ciutadana a través del treball per projectes en Educació Primària
(2024-05-10)Aquesta recerca té la finalitat de descriure i comprendre el projecte de participació ciutadana del Consistori Infantil per tal d’interrelacionar els beneficis que pot aportar el treball per projectes ... -
L’impacte de la música en la comunicació de tres infants que presenten un trastorn de l’espectre autista
(2024-05)Aquest treball té com a objectiu analitzar l’impacte de la música en la comunicació de l’alumnat TEA veient així si aquesta aporta beneficis en aquest àmbit. Pel que fa a la part teòrica del treball, ... -
CANTANhIhAprou? Estudi sobre la influència del projecte cantània des del punt de vista educatiu i motivacional
(2024-05)Al llarg d’aquest document s’hi troba un treball de recerca on es fa una investigació envers el projecte Cantània i si aquest pot resultar efectiu per articular el currículum de música de tot el curs ... -
L'art que acompanya els àlbums il·lustrats: La relació de les il·lustracions dels àlbums amb el dibuix dels infants de 4 anys
(2024-05)En aquest treball es fa un estudi sobre quina relació hi ha entre els dibuixos dels àlbums il·lustrats amb grafisme dels infants de quatre anys. La potencialitat del dibuix infantil com a eina de ... -
Evolució de l’ensenyament inclusiu a Ripoll
(2024-05)Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu analitzar la recent evolució de l’educació inclusiva a les escoles de Ripoll. La primera fase ha constat d’una revisió bibliogràfica i legal. Tot seguit, ... -
The use of musicograms and music patterns with very young efl learners
(2024-05)The present work aims to value the use of musicograms and music patterns in a daily basis for language learning acquisition in very young learners. Through the Dual Coding Theory, combining music and ... -
Improving pronunciation in primary education using minimal pairs and tongue twisters
(2024-05-06)Pronunciation is essential for speakers to communicate effectively. Catalan and Spanish speakers present diverse difficulties when producing specific English phonemes that can impair the intelligibility ... -
Exploring grammar and vocabulary through a catalan festivity-themed escape room in the upper cycle firecrackers are gone!
(2024-05)The current dissertation aims to design an Educative Escape Room proposal for students in the upper cycle of Primary Education with the UNESCO World Heritage Site festivity Patum as the main theme, ... -
Introducing English through Rhymes and Body Movements in Early Childhood Education
(2024-05)The main objective of this final year project was to create nursery rhymes and relate them to body movements to introduce English to very young learners. Teachers can use these rhymes to give children ... -
Melodies oblidades i tradicions perdudes: Les cançons dels nostres avis i àvies en l’actualitat, recuperem la música tradicional catalana a les escoles.
(2024-05-10)Aquest treball aborda la presència i la resposta educativa de la música tradicional catalana a les escoles d'infantil i primària, investigant si, realment, s'implementa en les aules. Es posa en manifest ... -
La Masia: La Nova Creació d’una Escola Bressol
(2024-05)El present treball pretén aprofundir en el cicle dels 0 als 3 anys amb una fonamentació teòrica que englobi la importància de l’escolarització a les escoles bressol juntament amb la recerca del ...