Treballs de Fi de Grau: Envíos recientes
Mostrando ítems 901-920 de 2367
-
Anàlisi de l’activitat científica que promouen les caixes d’aprenentatge
(2021-05)Aquesta recerca neix amb la finalitat de descriure i comprendre l’activitat científica que es genera amb l’ús de les caixes d’aprenentatge, una manera d’ensenyar i aprendre ciències a l’educació primària ... -
El suport intensiu per a l'escolarització inclusiva en una escola del Vallès Oriental
(2021-05)L’escola ha de ser un reflex de la societat constantment canviant en la que vivim. Per aquest motiu, els centres educatius han de promoure la igualtat d’oportunitats entre l’alumnat i reduir les barreres ... -
Gamification in CLIL lessons: creation and implementation of a vocabulary game specialized in natural sciences for EFL learners
(2021-05-14)This study explores and discovers the game methodology as a way of learning in CLIL, specifically in the areas of English language and natural sciences, to investigate whether it is a good method to ... -
Barreres de la dansa a l'Educació Primària
(2021-05-14)Hi ha molts i moltes alumnes que presenten una gran dificultat a l’hora de treballar l'expressió corporal i la dansa a l’aula, sobretot si aquesta tracta temes que tenen a veure amb la improvisació. ... -
Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària
(2021)Aquest treball, busca per una banda, investigar la influència que té la música en relació amb les emocions de l'ésser humà, concretament, amb infants i adolescents. Per altra banda, observar i analitzar ... -
Anàlisi de l’ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del Medi Social: estudi de cas d’una escola de primària
(2021-05)Aquesta recerca se centra en l’anàlisi del procés ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del medi social en l’etapa de primària. La finalitat és interpretar en quin model didàctic es concep ... -
L'impacte de la musicoteràpia en infants amb TDAH
(2021-05)Aquest treball neix a partir de l’objectiu de conèixer els beneficis de la música en l’aprenentatge i, més concretament, en l’alumnat que presenta necessitats educatives especials. Actualment, és d’interès ... -
La gamificació: una eina inclusiva a l’educació primària
(2021-05)El present treball pretén analitzar si la gamificació esdevé una bona eina per a la inclusió a les aules d'educació primària. Aquesta nova metodologia ha començat a agafar terreny en l'àmbit de ... -
Identitats trans al context escolar: expectatives, realitat i propostes de millora
(2021-05-14)El present treball dona veu al col·lectiu trans des del context educatiu i, concretament, l’escolar. S’han estudiant les bases teòriques i legals de la realitat actual de les identitats trans en el ... -
Immersion resources and activities in English for young learners on a CLIL proposal
(2021-05)Over the past few years, CLIL (Content and Language Integrated Learning) methodology has been implemented in Primary Education, this project intends to explore the teaching and learning of foreign ... -
Encouraging students' oral production in EFL learning through extrinsic motivation
(2021-05)In recent years there has been a growing interest in establishing motivation as an essential feature to acquire high-quality learning as well as enhance personal growth. Teachers ought to focus on ... -
El tractament de la intel·ligència emocional a l'àrea d'educació física a cicle superior en cinc escoles del Berguedà
(2021-05)En aquest estudi s’analitza com a objectiu principal el tractament de la intel·ligència emocional a l’aula d’educació física a l’etapa de cicle superior. Tanmateix, aquest objectiu permet igualment ... -
Elaboració d'un programa docent de prevenció i actuació de situacions vinculades amb la identitat de gènere, dins l'aula o àmbit escolar
(2021-05)Els centres educatius són, en essència, un reflex imminent de les actuacions, pràctiques i discursos culturals delimitats en el si de la societat. La identitat de gènere, en aquest sentit, i a les mans ... -
The interactive whiteboard (IWB) as a tool to improve English teaching methodologies through gamification in P5
(2021-05-14)This study aims to present the opportunities that can be undertaken to teach English among 5-years-old children with the use of Interactive White Board. The research investigates the importance of the ... -
How is storytelling used and how influences the learning of English in early childhood education?
(2021-05)The main objective of this research is to study if storytelling is a useful tool for learning English in early childhood education. To obtain the results about this question, a theoretical research ... -
An analysis of the reading activities in EFL coursebooks
(2021-05)The purpose of this study is to analyze how EFL reading is taught in foreign language coursebooks in Catalonia., Two strategies to make reading more effective are presented: 1) Questioning strategy where ... -
Estudi sobre l’autopercepció dels infants de cicle superior d’educació primària d’una escola de màxima complexitat en relació amb les àrees STEAM
(2021)Aquesta recerca pretén indagar sobre quins són els principals motius que porten als infants a tenir percepcions dubtoses o negatives sobre ells mateixos com a estudiants en relació amb les àrees vinculades ... -
Para de pensar: procés reflexiu entorn el pensament crític, l'educació i les arts
(2021-05)Aquest Treball de Final de Grau es tracta d’un procés reflexiu, en què s’enllaça pensament crític, educació i arts. Des de l’humil perspectiva i curiositat d’una estudiant de grau es reflexiona i s’indaga ... -
Inclusió de l'alumnat a l'àrea d'Educació Física: anàlisi d'activitats d'aprenentatge inclusives en un centre educatiu
(2021-05)En aquest estudi s’ha portat a terme una investigació per analitzar quines activitats d’aprenentatge inclusives són presents dins l’àrea d’Educació Física en un centre educatiu concertat de Vic. En ... -
How does the type of routine influence children's English learning of numbers in Preschool Education?
(2021-05)The aim of the present study is to observe and discover the kind of routine that works better when the oral numbers sequence in English is taught. The research has been carried out through two different ...