dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Màster Universitari en Educació Inclusiva fecha de publicación 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Educació Inclusiva
  • Listando Màster Universitari en Educació Inclusiva fecha de publicación
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Educació Inclusiva
  • Listando Màster Universitari en Educació Inclusiva fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Màster Universitari en Educació Inclusiva por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 38

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • L'autonomia de l'alumne a l'escola rural. Avaluació de les competències relacionades amb l'autonomia de l'alumne a l'escola rural La Popa de Castellcir 

      Pujol Santamaria, Ferran (2011)
    • La família amb un infant amb retard de desenvolupament i la inclusió educativa i social 

      Sadurní Aldabas, Tomàs (2011)
    • Anàlisi del grau d'inclusió d'un grup d'alumnes d'ESO 

      Dorca Mercader, Dolors (2011)
      Aquesta comunicació sintetitza el treball que hem realitzat durant el Màster d’Educació Inclusiva de la Universitat de Vic en el curs 2010-2011 tant pel que fa a les pràctiques com pel que fa als ...
    • El treball dels valors a través de l' Educació física. Una experiència d'aprenentatge cooperatiu en un context educatiu no formal 

      Vilà Villalonga, Jordi (2011)
    • Educació per a la ciutadania i igualtat entre dones i homes. Estudi de la legislació educativa i d' una mostra dels manuals 

      Galceran Queralt, Anna (2011)
    • Funcions de les aplicacions d'internet en la relació família-escola 

      Beneyto Seoane, Mar (2012)
      El vincle entre família i escola és un aspecte clau en el clima d’aula, el clima de centre i l’èxit acadèmic. A la vegada ens trobem davant impediments, ja sigui de conciliació familiar i laboral o de ...
    • Proposta de millora en relació a la formació i dinamització del voluntariat del projecte Parelles per a la inserció de l'Associació Tapís de Vic 

      Touri El Mansouri, Sara (2012)
      Des de l’itinerari professionalitzador del Màster en Educació Inclusiva es realitzen 6 mòduls dels quals el 6 consisteix en fer un període de pràctiques (100 hores – 9 crèdits) i el Treball Final de ...
    • Envelliment, discapacitat intel·lectual i qualitat de vida. Dues veus, dos relats de vida 

      Ropero, Montserrat (2012)
    • L'Avaluació de l'aprenentatge cooperatiu en el programa CA/AC : Cooperar per aprendre, aprendre a cooperar 

      Jiménez Perales, Verónica (2012)
    • “Jo també puc” Referents d’èxit: una eina per a la millora de l’èxit educatiu de l’alumnat d’origen immigrat? 

      Casas Castañé, Marta (2013)
      La pregunta inicial de recerca que he plantejat per a aquest TFM era doble i es referia a l’impacte de les activitats del projecte “Referents d’èxit” en l’autoconcepte i les expectatives de futur ...
    • La Xicoia, aposta ciutadana per a la inclusió socioeducativa 

      Lliró, Marta (2014-06)
      Aquest treball de recerca qualitativa està basat en un estudi de cas; La Xicoia, una aposta ciutadana per a la inclusió socioeducativa. La Xicoia és un col·lectiu d’educació que promou iniciatives al ...
    • La influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivència 

      Vilarrasa Comerma, Ariadna (2014-06)
      El present estudi planteja, desenvolupa i avalua els resultats de la implementació del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en relació a les diferents dimensions que configuren ...
    • Socialització preventiva de la violència de gènere a l'educació física i l'esport escolar 

      Castro Sandúa, Marcos (2014-07)
      La línia de recerca en socialització preventiva de la violència de gènere aporta elements fonamentals per a entendre les arrels de la violència de gènere i construir vies per a la seva superació. Es ...
    • Anàlisi de les dades bàsiques de les escoles d'estiu de Barcelona (Període 1990-2010) 

      Salvat i Balaguer, Meritxell (2014-09)
      Anàlisi de les dades bàsiques de les principals escoles d'estiu de Barcelona, Rosa Sensat, Blanquerna i Col.legi de Dr. i llicenciats de BArcelona, al llarg del període 1990-2010
    • Revisió del model inclusiu en l’àmbit de l’educació no formal del futbol base a partir del criteri d’agrupació 

      Heredia Moreno, Jesús (2014-09)
      Recerca centrada en l’anàlisi de característiques concretes de l’educació inclusiva en un entorn d’educació no formal, com és el futbol base. El criteri que s’ha utilitzat per realitzar l’anàlisi són ...
    • Introducció del quadern de l'equip en l'assignatura de Treball Interdisciplinar del Grau de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport 

      Comerma Torras, Eduard (2014-09)
    • Atenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vic 

      Santamans i Jornet, Sònia (2014-09)
      En aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, ...
    • Obrint portes, ampliant visions : Procés de reflexió-acció per a la millora educativa a l’escola bressol 

      Coll Camps, Marina (2015-02)
      La relació entre la família i escola és una peça clau en l’educació i el desenvolupament dels infants. Entenent l’escola com a punt de trobada, d’intercanvi i participació per a tots, En el qual pares ...
    • L’atenció a la diversitat i la inclusió a l'escola rural : les aportacions de Montserrat Castanys Jarque a l'escola de Castellcir i al Secretariat d'escola rural 

      Sala Font, Lídia (2015-09)
      Montserrat Castanys Jarque és una mestra que ha contribuït al desenvolupament i renovació de l’escola rural, des de l’anonimat, al costat de molts altres mestres. Activa participant dels Moviments de ...
    • El centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE). 

      Garcia Molsosa, Marta (2015-09)
      Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE) són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un repte per a les institucions ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC