Visualitzant Màster Universitari en Educació Inclusiva per títol
Ara mostrant els elements 1-20 de 38
-
Anàlisi de les dades bàsiques de les escoles d'estiu de Barcelona (Període 1990-2010)
(2014-09)Anàlisi de les dades bàsiques de les principals escoles d'estiu de Barcelona, Rosa Sensat, Blanquerna i Col.legi de Dr. i llicenciats de BArcelona, al llarg del període 1990-2010 -
Anàlisi del grau d'inclusió d'un grup d'alumnes d'ESO
(2011)Aquesta comunicació sintetitza el treball que hem realitzat durant el Màster d’Educació Inclusiva de la Universitat de Vic en el curs 2010-2011 tant pel que fa a les pràctiques com pel que fa als ... -
Anàlisi del procés d'implementació de l'aprenentatge cooperatiu en un centre d'educació infantil i primària com a recurs per avançar cap a la inclusió
(2016-09)L‟aprenentatge cooperatiu és un recurs idoni per fomentar una sèrie de capacitats i habilitats socials fonamentals alhora d‟ajuda i facilita l‟atenció a la diversitat de tots els alumnes de l‟aula, ... -
Arts escèniques a l’aula Estratègia metodològica per a la inclusió i la creació de comunitat educativa
(2019-09-19)El teatre educatiu és un complement per a l'educació de joves i infants. Els espais teatrals són un reforç pedagògic. També és una eina de creixement personal i de coneixement interior en adults. ... -
Atenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vic
(2014-09)En aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, ... -
Atenció personalitzada a l’alumnat que rep suport des d'una USEE : un estudi de cas
(2016-06)L’estudi que es detalla a continuació consisteix en el desenvolupament d’una anàlisi de les característiques de l'atenció personalitzada a l'alumnat, des d’una USEE, en un centre d’Educació Infantil i ... -
El centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE).
(2015-09)Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE) són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un repte per a les institucions ... -
La Cohesió de grup en el context de l’aprenentatge cooperatiu = La Cohesión de grupo en el contexto del aprendizaje cooperativo = The Group cohesion in the context of cooperative learning
(2016-09)La recerca que es presenta té com a eix vertebrador la implementació d’alguns àmbits d’intervenció del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en un estudi de cas específic. Concretament, ... -
Estudio de la docencia compartida en Educación Infantil: cómo mejorar la inclusión del alumnado en aulas ordinarias mediante la investigación-acción
(2021-06)La docencia compartida es una estrategia con gran potencial tanto para el desarrollo profesional de los docentes, como para el aprendizaje de todo el alumnado, porque hace posible que todos y todas ... -
Etnia gitana e inclusión escolar
(2021-06)Actualmente más de la mitad de los niños y niñas gitanos sufre abandono escolar temprano en España, unos datos bastantes elevados en comparación a los que presentan el conjunto de la población. Con ... -
Funcions de les aplicacions d'internet en la relació família-escola
(2012)El vincle entre família i escola és un aspecte clau en el clima d’aula, el clima de centre i l’èxit acadèmic. A la vegada ens trobem davant impediments, ja sigui de conciliació familiar i laboral o de ... -
Implicación de las familias en el proceso de enseñanza
(2021-09)El proceso de enseñanza y aprendizaje de cualquier materia, se ve influenciado por múltiples factores, los cuales indicen positiva o negativamente en tal proceso educativo. Uno de estos factores, ... -
La inclusió a l'aula d'un alumne amb NEE a través de la programació multinivell. Anàlisi de l'accés, el progrés i la participació
(2017)El present treball final de màster que es presenta a continuació té la finalitat d‟analitzar si la programació multinivell pot esdevenir una eina que ajudi a fer front al repte escolar de caminar cap a ... -
La influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivència
(2014-06)El present estudi planteja, desenvolupa i avalua els resultats de la implementació del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en relació a les diferents dimensions que configuren ... -
“Jo també puc” Referents d’èxit: una eina per a la millora de l’èxit educatiu de l’alumnat d’origen immigrat?
(2013)La pregunta inicial de recerca que he plantejat per a aquest TFM era doble i es referia a l’impacte de les activitats del projecte “Referents d’èxit” en l’autoconcepte i les expectatives de futur ...